Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران که دیشب برای شرکت در اجلاس سران اکو در عشق آباد وارد ترکمنستان شد یکشنبه 7 آذر پیش از شرکت در اجلاس یادشده از رایزنی فرهنگی کشورمان در ترکمنستان بازدید کرد.

نویدرسولی رایزن فرهنگی کشورمان در ترکمنستان ضمن خیرمقدم به رئیس جمهوری و هیأت همراه توضیحاتی را درخصوص رایزنی فرهنگی و فعالیت های آن بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید ابراهیم رئیسی از کلاس های آموزش زبان فارسی، کلاس خوشنویسی، کتابخانه، کلاس ایران شناسی، بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و آثار خلق شده توسط فارسی آموزان و اعطای گواهینامه پایان دوره به یکی از فارسی آموزان پایان بخش برنامه بازدید بود.

رئیس جمهور کشورمان همچنین با حضور در کلاس‌های آموزش زبان فارسی از نزدیک با زبان‌آموزان و اساتید آنها گفت ‌و گو کرد. خبر بازدید نیز در سایت ریاست جمهوری  قرار گرفت.

گفتنی است؛ رئیس جمهوری کشورمان شنبه شب(6آذرماه) نیز با ایرانیان مقیم ترکمنستان در سفارت کشورمان در عشق آباد دیدار کرد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

به گزارش خبرآنلاین امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901272

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت