Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقشه اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر روی اینترنت منتشر و سبب بروز هشدار امنیتی جدی شد. خبرگزاری میزان – نقض امنیتی سبب شد تا طرح‌های ساخت مکان‌های حساس از جمله اقامتگاه «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در «قدس اشغالی»، در فضای آنلاین منتشر شود.   به گزارش «یدیعوت آحرونوت»، نقشه ساخت اقامتگاه دائمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه نقشه ساخت چند مکان حساس دیگر رژیم صهیونیستی در اینترنت منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نقشه‌ها و تصاویر دقیق از اقامتگاه رسمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تغییرات احتمالی در این اماکن، در سایت شهرداری «قدس اشغالی» بارگذاری شده و دسترسی عمومی به آن‌ها را ممکن ساخته است.   «یدیعوت آحرونوت»، می‎افزاید که این نخستین بار نیست که اسناد مربوط به اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی فاش می‌شود.   در سال ۲۰۱۵ نیز ویدئوی بارگذاری شده توسط خانواده «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در فضای آنلاین، انتقاد رئیس سابق سرویس امنیت عمومی را در پی داشت.   رئیس سابق امنیت عمومی رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که «این یک نقض جدی امنیتی است که سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای آن پول هنگفتی را خرج می‌کنند.»   وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در حال بررسی این موضوع است. بیشتر بخوانید: اسناد محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شد انتشار موقعیت پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی بر روی اینترنت شهرداری قدس اشغالی نیز اعلام کرد پس از درخواست نخست وزیری مبنی بر حذف اطلاعات مذکور، این کار انجام شد.   در همین حال، یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، در مورد احتمال هک شدن وب‌سایت ارتش توسط گروه‌هایی از «هکرها» که اخیراً موفق به نفوذ به چندین وب‌سایت صهیونیستی شده بودند، هشدار داد.

این مقام نظامی صهیونیستی، اظهار کرد «مشخص شد که در یک سایت متعلق به ارتش اسرائیل ضعف وجود دارد؛ این سایت در داده‌های خدماتی برای سربازان فعال است و گواهینامه‌های محرمانه صادر می‌کند.»

به اذعان نظامی صهیونیست، با یک بررسی ساده مشخص شد که امکان هک و کسب اطلاعات از سایت مذکور وجود دارد.

طی هفته‌های گذشته، وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی مورد حملات شدید الکترونیکی قرار گرفته‌اند که آخرین آن‎ها، وب‌سایت‌های وابسته به وزارت بهداشت و شرکت‌های خصوصی داخل اراضی اشغالی بودند.   پیشتر نیز صد‌ها سند مربوط به یک واحد اطلاعاتی سری ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه اشتباه یک افسر صهیونیست در سایت دادگاه رسمی این رژیم، خوانده شده، منتشر شده بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن امروز (دوشنبه) تاکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برخلاف ادعاهایش، جنگ غزه را باخته است.

به گزارش مشرق، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز طی سخنانی در نشست گفت‌وگو محوری که حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده است.

وی گفت: نتانیاهو می‌گوید که به دنبال پیروزی در غزه است اما وی اکنون به شکست رسیده و اسرائیل نیز مطرود شده است. روشن است که نتانیاهو به دنبال صلح نیست.

الصفدی با اشاره به اینکه ۱.۳ میلیون فلسطینی بمباران می‌شوند، گفت: همه خواهان صلحی مبتنی بر راه‌حل «دو دولتی» هستیم و باید اسرائیل پایبندی خود به صلح عادلانه و فراگیر را اعلام کند؛ همچنان که جامعه جهانی نیز بر این باور است که راه حل دو دولتی تنها راه تضمین امنیت و صلح خواهد بود.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از وزیر خارجه اردن گزارش داد که ابتدا رژیم صهیونیستی باید جنگ را متوقف کند و پس از آن از حماس برای آزادی اسرای صهیونیست درخواست خواهد شد.

پس از گذشت بیش از ۲۰۰ روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و ناکامی این رژیم در تحقق اهداف اعلامی خود، اکنون این جنگ به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده و در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر آتش بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می دانند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین