Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که باکس‌آفیس روز شکرگزاری، از تعطیلات سال گذشته درآمد کمتری داشت، هنوز بینندگان زیادی هستند که برای آخر هفته به سینما‌ها خواهند رفت؛ به طوری که «انکانتو» (Encanto) دیزنی در آخر هفته در صدر فهرست باکس آفیس داخلی قرار خواهد گرفت و این در حالی است که «خانه گوچی» (House of Gucci) از ام‌جی‌ام به یکی از اولین درام‌های بزرگسالان تبدیل شده که در دوران همه گیری، مخاطبان زیادی را در سینما به خود جلب کرده است و در این میان، پیش بینی می‌شد که «انکانتو» دیزنی در آستانه تعطیلات آخر هفته در باکس آفیس پیشتاز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انیمیشن ماجراجویی در جمعه سیاه با اکران در ۳ هزار و ۹۸۰ سینما، ۱۱ میلیون دلار فروش داشت که در حال رسیدن به درآمد ۴۳.۳ میلیون دلاری در طول ۵ روز اکران است که این درآمد، به مراتب کمتر از دوره اخیر جشن شکرگزاری دیزنی است.

این به یک سنت تبدیل شده است که استودیو، در ماه نوامبر، یک فیلم انیمیشنی را تولید کند تا آن را در پنج روز آخر هفته به نمایش بگذارد و انیمیشن‌هایی، چون «فروزن» (Frozen) با ۱۳۰ میلیون دلار و رالف اینترنت را خراب می‌کند» (Ralph Breaks the Internet) با ۸۴ میلیون دلار و «کوکو» (Coco) با ۷۲ میلیون دلار فروش به اکران درآمدند و در حالی که چنین آماری برای «انکانتو» صدق نمی‌کند، اما عملکرد فعلی آن کاملا قابل توجه است چراکه در دوران همه گیری، فیلم‌های خانوادگی تا حد زیادی در گیشه ضعیف عمل کرده اند و به همین دلیل، «انکانتو» باید در هفته آینده نیز به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

این فیلم با موسیقی ساخته لین مانوئل میراندا درمورد خانواده‌ای است که در کوه‌های کلمبیا زندگی می‌کنند و هریک از آن‌ها به جز میرابل، دارای قدرت خاصی هستند تا وقتی که میرابل متوجه می‌شود که ممکن است شهر آن‌ها در خطر ازدست دادن همه جادو‌ها باشد و این موضوع به او بستگی دارد و باید عزیزانش را نجات دهد.

«خانه گوچی» در روز جمعه با اکران در ۳ هزار و ۴۷۷ سینما، ۵.۷۳ میلیون دلار فروش داشت و پیش‌بینی می‌شود این درام جنایی در تعطیلات آخر هفته، فروش ۲۱.۸ میلیون دلاری داشته باشد و نکته قابل توجه در دوران همه گیری کرونا این است که با برداشته شدن برخی از محدودیت ها، تماشاگران و خریداران گیشه و مشتاقان بازگشت به سالن‌های سینما، جوانان هستند.

بیشتر بخوانید

«تل ماسه» هم به جمع ۱۰۰ میلیون دلاری‌های باکس‌آفیس پیوست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای هالیوود باکس آفیس میلیون دلار باکس آفیس آخر هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند

تیم بسکتبال فینیکس سانز با قبول سومین شکست مقابل مینه‌سوتا تیمبروولوز در آستانه حذف از مرحله پلی‌آف لیگ NBA قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم فینیکس سانز با قبول سومین شکست متوالی در سری پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA مقابل مینه‌سوتا تیمبروولوز در آستانه حذف از مسابقات قرار گرفت. آنتونی ادواردز 36 امتیاز و 9 ریباند و رودی گوبر 19 امتیاز و 14 ریباند برای وولوز داشتند. کوین دورنت 25، بردلی بیل 28 و دوین بوکر 23 امتیاز و 8 پاس گل برای سانز کسب کردند.

لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند

ایندیانا پیسرز با آمار خیره‌کننده تایریس هالیبرتون و شوت ثانیه پایانی این بازیکن از سد میلواکی باکسی گذشت که یانیس آنتتوکمپو، ستاره یونانی خود را در اختیار نداشت. هالیبرتون در این دیدار خانگی، 18 امتیاز، 10 ریباند و 16 پاس گل داشت. کریس میدلتون 42 امتیاز و 10 ریباند و بابی پورتیس 17 امتیاز و 18 ریباند برای باکس داشتند.

دالاس موریکس نیز با 22 امتیاز، 10 ریباند و 9 پاس گل لوکا دانچیچ بر لس‌آنجلس کلیپرز غلبه کرد. جیمز هاردن هم 21 امتیاز برای کلیپرز داشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز، شنبه به شرح زیر است:

میلواکی 118 - ایندیانا 121 (2 بر یک به سود ایندیانا)
کلیپرز 90 - دالاس 101 (2 بر یک به سود دالاس)
مینه‌سوتا 126 - فینیکس 109 (3 بر صفر به سود مینه‌سوتا)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»