Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل، جلسه تحلیف اعضای هیئت منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی استان اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و دیگر مسئولان استانی در محل دادگستری استان اردبیل برگزار و دبیر و سخنگوی این هیئت مشخص شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در مراسم تحلیف هیئت منصفه جرائم سیاسی و مطبوعات استان اردبیل با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروز باید روحیه بسیجی در ابعاد مختلف جامعه جاری باشد چرا که دستیابی به موفقیت بدون تفرکرات بسیجی میسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، این روحیه و تفکر بسیجی بود که رزمندگان ما را به پیروزی رساند؛ امروز هم برای پیروزی در جنگ نرم لازم است نگرش بسیجی در بین مردم خصوصا در بین جوانان نهادینه شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های اعضای هیات منصفه مطبوعات در ادوار گذشته، بیان کرد: هیات منصفه جرائم سیاسی و مطبوعات طبق قانون هر 2 سال یکبار تعیین می شود که خوشبختانه در این دور اعضای هیات منصفه از وزن سیاسی و اجتماعی بالایی برخوردار هستند.
حجت‌الاسلام کثیرلو اذعان کرد: خوشبختانه با بررسی‌های به عمل آمده در طول دو سال گذشته هیچ پرونده دادرسی به هیات منصفه ارسال نشده که این نشان دهنده آشنایی اصحاب رسانه با قوانین و حقوق مطبوعات و اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.
عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: در ارتباط با جرائم سیاسی و مطبوعاتی، هیأت منصفه باید حضور داشته باشد و نظر هیأت منصفه بدلیل اهمیت و جایگاه اصحاب رسانه لحاظ گردد.
وی افزود: ثقل و سنگینی اعضای هیأت منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی بسیار بالاست و هر کدام از اعضای این هیأت، شخصیت های شناخته شده ای هستند که امیدواریم از حضور این عزیزان به نحو احسن استفاده کنیم و البته امیدواریم ان شالله، هیچ پرونده ای در این عرصه برای رسیدگی نیز وجود نداشته باشد.
گفتنی است حجت‌الاسلام مهدی ستوده، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، نادر پرستار، شهرام محمدی، غلامحسن خلیلی موسوی، امیر رجبی، مهدی نیک‌سیرت، سعید ایرانی‌جم، مرتضی ابراهیمی، رضا جلایی، رئوف عیسی‌زاده و خانم‌ها رافت خادم‌مسجد و سیمین جوهری به عنوان عضو این هیات منصوب شدند.
 همچنین در ادامه این جلسه آقای علی نورعلیپور به عنوان عضو و دبیر و سخنگوی هیأت منصفه انتخاب شد.
در پایان این جلسه اعضا هیات منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی استان در محضر کلام‌الله مجید سوگند یاد کردند که جز در احقاق حق و ابطال باطل نکوشند.


سولمازنعمتی - خبرنگار جام جم آنلاین

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رییس کل دادگستری اردبیل مدیر کل فرهنگ و ارشاد اردبیل منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی منصفه جرائم سیاسی و مطبوعات استان اردبیل حجت الاسلام هیات منصفه هیأت منصفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه های تشویقی اعضای هیات علمی با انشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و موثر برای وزارت علوم تحقیقلات و فناوری (عتف) بخشی ازجورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف).

متن نامه به شرح زیر است :

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره ۳۶۸۳۵۲/ و مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی به استحضار می‌رساند:

با توجه به ماده (۷) تصویب نامه شماره ۱۶۰۷۱۶/ت ۶۰۰۲۹ه مورخ ۲ آذر۱۴۰۱ هیات وزیران، دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی تا (۶۰ پایه) ازسوی آن وزارت خانه ابلاغ‌شده برای تمامی اعضای هیات علمی که از طریق مراکز جذب وزارت‌خانه مربوطه به‌کار گرفته شده یا می‌شوند از سال هزار و چهارصد و ۲قابلیت اجرایی یافته است.

بنابراین محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی تا (۷) پایه موضوع ماده پنجاه و سه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی از تاریخ اجرای ماده مذکور لغو می‌گردد.

علی‌ای‌حال چنانچه احدی از اعضای مذکوردر شرف بازنشستگی هستند در صورت رعایت ضوابط کلی اعطای پایه‌های مورد بحث که دستورالعمل مزبور تشریح گردیده موضوع اعمال پایه‌های تشویقی در محاسبه حقوق بازنشستگی قابل رسیدگی و اقدام خواهد بود.

کد خبر 6087334

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید