Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس به تشریح مصوبات چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در پایان چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، به تشریح و بیان مصوبات این جلسه پرداخت.

وی در ابتدا با گرامیداشت 7 آذرماه، روز نیروی دریایی، این مناسبت را به تمام نیروهای جان‌برکف و رشید نیروی کشور تبریک و تهنیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌بگلو همچنین با تسلیت اولین سالگرد شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی، اشاره‌ای هم به دهم آذرماه، سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس داشت و اظهارکرد: این روز را به تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به ویژه نمایندگان استان خراسان رضوی و مشهدمقدس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به تشریح مصوبات چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد پرداخت و افزود: در این جلسه یک طرح و یک لایحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه در این جلسه نیز همچون جلسات گذشته، یک دستورکار به موضوع نامگذاری معابر به نام مبارک شهداء گرانقدر اختصاص یافت، گفت: با تصمیم اعضای شورای شهر مشهد، معبر فرعی پورسینا 2/50 در منطقه 6 به نام «شهید علی احمدی قزلق» و معبر فرعی رادان 20 واقع در دلاوران 63 در منطقه 9 شهرداری با حفظ شماره به نام «شهید حسین دلشاد» نامگذاری شد.

حاجی‌بگلو افزود: طرح انجام مطالعه ایجاد پیاده‌راه‌های موقت در معابر سطح شهر دیگر دستورکار این جلسه بود که به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه، شهرداری مشهد مقدس مکلف است پیشنهادات اجرایی ایجاد پیاده‌راه های موقت و زمانی در معابر سطح شهر را با در نظر گرفتن شرایط لازم همچون بافت پیرامونی معبر، وجود معابر جایگزین، امکان انسداد مقطعی، وجود تقاضای عابر پیاده و ....، برای معابر دارای مطالعات مرتبط (10 معبر)، ظرف مدت 2 ماه و در خصوص کلیه معابر سطح شهر تا پایان سال جاری به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه در انتخاب معابر برای ایجاد پیاده راه موقت، معابر با نقش پیاده راه و پیاده مدار پیشنهادی طرح‌های تفصیلی و همچنین معابر باسابقه عملکردی محور زیارت حرم مطهر رضوی با منظر قرار دادن موضوعات هویتی و فرهنگی در اولویت قرار خواهند داشت، گفت: در صورت ایجاد بار مالی شهرداری مشهد مقدس مکلف است آثار مالی ناشی از اجرای طرح را در اصلاح بودجه 1400 لحاظ نماید. انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای شهر ایران مجلس مجلس شورای استان خراسان رضوی جلسه علنی مشهد شورای اسلامی شهر اعضای شورای علی احمدی شهرداری مشهد مقدس شورای اسلامی حرم مطهر بودجه حاجی بگلو مصوبات شورای شهر مشهد شورای اسلامی شهر شورای شهر مشهد شهر مشهدمقدس پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین