Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در این مراسم که با تجدید میثاق مقامات قضایی و اجرایی از جمله رئیس کل دادگستری، استاندار، معاون مطبوعات و فضای مجازی مرکز رسانه قوه قضائیه،اعضای شورای قضایی،معاونین دادگستری کل استان کرمان و جمعی از اصحاب رسانه استان با آرمان های شهداء به ویژه سید الشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای خبرنگار آغاز شد،رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در این دوره از جشنواره رسانه وعدالت  ۶۰۲۹ اثر از ۷۰ رسانه استان کرمان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که رشد٧٠ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یداله موحد،بنای این جشنواره را در استفاده از ظرفیت های رسانه های استان برای تحقق آگاه سازی جامعه و گسترش عدالت دانست و اظهار کرد:در سال ۱۳۹۶ اولین جشنواره با هدف استفاده از ظرفیت رسانه در انعکاس اخبار دادگستری و ایجاد رقابت سالم و سازنده، تولید محتوا و ... برگزار شد.

وی بیان داشت:رسانه،خبرنگار و شهروندخبرنگاران در سلامت‌سازی جامعه،جلوگیری از فساد،تقویت بنیان‌های صداقت و آرمان‌های نظام تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم گفت:گفتمان عدالت همان رسانه ها هستند و این گفتمان باید قوی،پرحجم باشد تا همه خود را در همین گفتمان تعریف کنند و پرچم دار گفتمان عدالت رسانه ها هستند اما حق کسی تضییع نشود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی،اجرایی کردن عدالت را به عنوان رکن سوم عدالت برشمرد و اظهار کرد:پرچم دار اجرای عدالت، دستگاه قضا است.

استاندار کرمان هم در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه وعدالت گفت:خبرنگاران و شهروندخبرنگاران با استفاده از فضای مجازی و رسالت،صداقت و شجاعت خبرنگاری موجب شده‌اند در این سال‌ها به اجرای عدالت و قوه قضاییه کمک شود و این نقش بسیار بالایی است.

علی زینی‌وند،از همه مردم به عنوان رسانه نام برد و یادآور شد:گفتمان‌سازی در گسترش ارزش‌های واقعی و تفکرات مفید در جامعه موثر است و از آنجا که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همه زمینه‌ها برگزیده است و رهبری بر ترویج مکتب سلیمانی تاکید دارند باید این مکتب گسترش یابد تا از جوانان با هویت تا کمی متزلزل شده بتوانیم یک نسل فرهیخته و شجاع و مرد تربیت کنیم.

وی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران استان کرمان تصریح کرد: رسانه‌های رسمی ما در استان کرمان نجابت لازم را دارند و با شجاعت به واقعیت می‌پردازند.

معاون مطبوعات و فضای مجازی مرکز رسانه قوه قضاییه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه‌ها در رساندن نقطه‌نظرات نخبگان و مردم به مسؤولان قوه نقش اساسی دارند و ما این توقع را از رسانه‌ها نداریم که فقط عملکرد قوه را منعکس کنند،گفت:مهمتر از آن انتقال مطالبات جامعه و نخبگان و توده‌های مردم به قوه قضاییه است و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

سعیدیوسفی پور،با بیان اینکه رویکرد دادگستری استان کرمان در برگزاری جشنواره رسانه و عدالت الگو برای سایر دادگستری‌هاست و باید تقویت شود، از برگزاری جشنواره تقدیر از نقدهای برتر نسبت به قوه قضاییه خبرداد. 

معاون مطبوعات و فضای مجازی مرکز رسانه قوه قضاییه بیان داشت:قوه قضاییه به بلوغ اجتماعی رسیده و متوجه نقش رسانه ها شده است و گوش شنوا دارد و مستمع نسبت به نظرات مردم و نخبگان است.

براساس این گزارش؛سومین جشنواره رسانه وعدالت در حالی با معرفی خبرنگاران ورسانه های برتر در حوزه قضایی از بین٧٠ رسانه شرکت کننده در جشنواره به کار خود پایان داد که در بخش گزارش در بین روزنامه های سراسری واستانی،حکمت قاسم خانی خبرنگار روزنامه جام جم در استان کرمان مقام سوم گزارش نویسی را کسب و تندیس برتر جشنواره را دریافت نمود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جشنواره رسانه استان کرمان فضای مجازی قوه قضاییه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور