Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ائتلاف «دولة القانون» می‌گوید که با وجود اظهارات مقامات عراقی درباره خروج قریب‌الوقوع نظامیان آمریکا از این کشور، آمریکا هیچ تأکیدی در این باره نکرده است.

به گزارش مشرق، «کاطع الرکابی» عضو ائتلاف دولة القانون به ریاست «نوری المالکی» گفت که با وجود تأکید طرف عراقی بر خروج نظامیان آمریکایی از عراق تا پایان سال جاری اما آمریکا هیچ تأکیدی در این خصوص نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: زمان خروج نظامیان آمریکایی از عراق تغییرناپذیر است

الرکابی در مصاحبه با وبگاه «بغداد الیوم» گفت: تنها طرف عراقی است که از خروج نظامیان آمریکایی از عراق تا پایان سال سخن می‌گوید اما تا به این لحظه آمریکا هیچ تأکیدی در این خصوص نکرده بلکه حتی عکس آن را گفته است.

وی افزود که طرف عراقی و حتی آمریکایی تعداد واقعی نیروهای رزمی آمریکایی در عراق را افشا نکرده‌اند پس چگونه بفهمیم که خروج نظامیان آمریکایی از عراق صورت گرفته است یا خیر؟ در حالی‌که در اصل تعداد این نظامیان را نمی‌دانیم.

وی تأکید کرد که سخن درباره این نظامیان تنها در حد حدس و گمان است و آمار رسمی درباره آن وجود ندارد.

پیشتر «تحسین الخفاجی» سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق گفته بود که نیروهای رزمی بیگانه تا پیش از پایان تاریخ تعیین ‌شده خاک عراق را ترک خواهند کرد.

وی افزود که «مسئله پایان حضور بیگانگان مطابق با زمان‌بندی تعیین ‌شده پیش می‌رود و آن‌ها جز حضور محدود در عین الاسد، پایگاه اختصاصی دیگری ندارند».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو نظامیان آمریکایی عراق نوری المالکی آمریکا خروج نظامیان آمریکایی هیچ تأکیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۱۲ اردیبهشت بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش ۳ هزار و ۹۰۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز افزایش ۴۲ واحدی در تراز ۷۵۰ هزار و ۸۴۳ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز بازار سرمایه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۳ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومانی ثبت شده است. امروز همچنین ۲۳۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

او افزود: امروز ۶۰ درصد بازار به عبارتی ۴۲۴ نماد در محدوده مثبت و ۴۰ درصد در محدوده منفی به کار خود پایان پایان دادند. امروز تعداد خریداران حقیقی در بازار ۹۸ هزار کد و تعداد فروشندگان حقیقی ۱۰۴ هزار کد بود. همچنین امروز صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود بیشترین میزان نقدینگی بودند و بیشتر خروج نقدینگی حقیقی‌ها به صنعت فرآورده‌های نفتی اختصاص یافت.

غفوری می‌گوید: این روز‌ها بازار کاملا بی رمق دنبال می‌شود و بازار در حالت بی میلی است و هیچ موتور محرکی با وجود ارزان بودن بازار دیده نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • بازخوانی یک جنایت
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد