Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای اشغالگر آمریکا کاروانی جدید متشکل از ۱۰۰ کامیون و خودروی نظامی را وارد پایگاه نظامی غیرقانونی خود در حومه الحسکه در شمال سوریه کردند.

به گزارش ایسنا، منابع محلی  در شمال سوریه می‌گویند که امروز (یکشنبه) یک کاروان جدید پشتیبانی نظامی اشغالگر آمریکا از عراق وارد اطراف الحسکه در شمال سوریه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان متشکل از ۱۰۰ کامیون متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکا حامل تجهیزات و خودروهای نظامی و پشتیبانی است که از عراق و از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» وارد خاک سوریه شده است.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» در این رابطه گزارش داد که مقصد این کاروان پایگاه‌های غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در «الرمیلان» واقع در ۶۸ کیلومتری شهر قامشلی در حومه الحسکه است.

اکثر خاک استان‌های الحسکه، دیر الزور و الرقه که سرشار از منابع انرژی هستند، تحت کنترل عناصر مسلح «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) تحت حمایت آمریکا قرار دارد.

مقامات سوریه، آمریکا را به قاچاق نفت سوریه و فروش آن در خارج از کشور متهم کرده و این اقدام آمریکا را مصداق محروم کردم ملت سوریه از حق طبیعی خود و نقض آشکار قوانین بین‌المللی دانستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق سوريه آمريكا شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: درخواست ها از کنگره آمریکا برای افزایش تدارکات تسلیحاتی برای اوکراین چیزی را عوض نمی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سفیر روسیه در واشنگتن در این باره ادامه داد: اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین هم وضعیت را در میدان نبرد تغییر نمی دهد.

آناتولی آنتونوف در ادامه افزود: آمریکا باید در لفاظی های تهاجمی خود نسبت به روسیه تجدید نظر کند. رویارویی دو قدرت هسته ای به نتایج غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد و ما این موضوع را پیشتر هم اعلام کرده بودیم.

این در حالیست که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، مطابق با دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 6098607

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل