Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@07:46:45 GMT

دستگیری عوامل درگیری منجر به قتل در ملایر

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۵۷۸۲

دستگیری عوامل درگیری منجر به قتل در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس غلامحسین نوروزی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از بوستان های شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۳ در محل وقوع درگیری حاضر شدند.

وی افزود: بعد از بررسی ماموران مشخص شد، درگیری بین سه جوان ۱۹ ساله بوده که متاسفانه در این درگیری یکی از نزاع کنندگان مجروح و علیرغم انتقال به بیمارستان و تلاش کادر درمانی فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست انتظامی شهرستان ملایر گفت: با هماهنگی مقام قضائی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و ضربتی کمتر از یک ساعت فرد قاتل به همراه همدستش شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارتکاب جرم با سلاح سرد از مواردی است که پلیس با صلابت و شدت با آن برخورد می‌کند تأکید کرد: استفاده از سلاح راز خطوط قرمز پلیس محسوب می شود و برخورد نیروی انتظامی با این طیف از افراد بدون اغماض خواهد بود.

نورزوی با بیان اینکه برای پلیس، اولین مظنون در حوادث، حمل‌کننده سلاح سرد است اظهار کرد: از نظر پلیس و مردم هیچ توجیهی برای حمل سلاح سرد وجود ندارد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگيری عوامل درگيری منجر به قتل غلامحسين نوروزی سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد محمد زیدی، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص درگیری تعدادی اراذل و اوباش که منجر به ضرب و جرح عمدی با چاقو شهروندی شده بودند را دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: مأموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر بلافاصله به صحنه درگیری مراجعه و با تحقیقات میدانی به دست آوردند عاملان درگیری ۳ نفر بودند و پس از ضرب شهروندی با قمه، در حالی که قمه در دست داشتند از محل متواری شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده محله فلاح اشاره کرد و ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمی از مأموران به مخفیگاه این افراد مراجعه و در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

زیدی خاطر نشان کرد: هر سه اوباش دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6097291

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام