Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران اندروید مدت زیادی است که به دلیل مشکلات به روزرسانی این سیستم عامل از اندروید ناراضی هستند. آخرین آمار گوگل نشان می‌دهد که نرم افزار قدیمی اندروید ۱۰ در حال حاضر روی دستگاه‌های بیشتری نسبت به اندروید ۱۲ و ۱۱ نصب شده است. براساس گزارش‌ها، حدود ۲۶ درصد از کاربران در سراسر جهان اندروید ۱۰ را بر روی دستگاه‌های تلفن همراه خود نصب کرده اند در حالی که با کاهش دو درصدی تنها ۲۴ درصد کاربران توانسته‌اند اندروید ۱۱ را بر روی گوشی‌های خود نصب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نمودار، ۱۸.۲ درصد از کل دستگاه‌های اندرویدی ۹ پای و حدود ۱۳ درصد از ۸ Oreo استفاده می‌کنند که ممکن است به دلیل به روز نشدن سیستم عامل مشکلات امنیتی همچون حمله‌های سایبری را در پی داشته باشد. هنگامی که نسخه‌های جدید سیستم عامل گوگل برای اولین بار ظاهر می‌شوند، همیشه قبل از اینکه به آرامی عرضه شوند، ابتدا تعداد بسیار محدودی از تلفن‌ها را مشاهده می‌کنند. آخرین نسخه اندروید ۱۲ را به عنوان آخرین نمونه در نظر بگیرید. گوگل ماه گذشته این به‌روزرسانی را برای دستگاه‌های پیکسل خود عرضه کرد، اما از آن زمان تاکنون تنها تعداد محدودی از گوشی‌های دیگر این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

یکی از مشکلات اندروید این است که تعداد کمی از گوشی‌ها مانند Pixel نسخه خالص نرم افزارهای مبتنی بر گوگل را اجرا می‌کنند. وقتی گوگل به‌روزرسانی جدید خود را منتشر می‌کند، باید توسط سازندگان سفارشی‌سازی شود و توسط شبکه‌های تلفن همراه آزمایش شود که ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

در واقع، برخی ممکن است آخرین نسخه «اندروید» را تا یک سال کامل پس از اینکه گوگل برای اولین بار اعلام کرد، نبینند؛ و اگر تلفن شما برای دریافت به‌روزرسانی اندروید آماده است، نباید معطل کنید، زیرا اطمینان از به‌روزرسانی کامل موارد، مانع از هدف قرار دادن دستگاه شما می‌شود.

بیشتر بخوانید

۱۰ برنامه اندرویدی برای حفاظت گوشی در مقابل هکر‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم عامل اندروید اندورید12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری