Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم فرهاد مجیدی فردا با تیم علیرضا منصوریان دیدار خواهد کرد.
به گزارش آریا، فرهاد مجیدی همراه استقلال لیگ را رویایی شروع کرد و 9 امتیاز در سه هفته ابتدایی به دست آورد اما در سه هفته اخیر فقط سه امتیاز کسب کرده و اگر می خواهد به صدر جدول برگردد باید فردا نفت آبادان را شکست دهد. استقلال در حال حاضر با کسب 12 امتیاز در رتبه سوم جدول حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آن سو نفت آبادان که در چند هفته ابتدایی علیرضا منصوریان را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، هفته گذشته بازی سختی را برابر پرسپولیس پشت سر گذاشته و مقابل سرخ ها شکست خورده بود. نفتی ها حالا باید به مصاف آبی پوشان تهران بروند. نفت آبادان هم در حال حاضر با کسب 4 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.
استقلال در این بازی بابک مرادی، آرمان رمضانی، رشید مظاهری و فردین رابط را در اختیار ندارد؛ بابک مرادی به دلیل انضباطی، آرمان رمضانی به دلیل سرماخوردگی و رشید مظاهری و فردین رابط هم به دلیل فنی از لیست آبی پوشان خط خوردند. باتوجه به اینکه علیرضا رضایی در دو بازی اخیر دروازه خود را بسته نگه داشته، به نظر می رسد باز هم گزینه اول فرهاد مجیدی برای دروازه خواهد بود.
علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی در قامت سرمربی فقط یک بار به مصاف هم رفتند که آن بازی هم مربوط به دیدار فصل گذشته استقلال و آلومینیوم اراک می شود، دیداری که با نتیجه 0 بر 0 به پایان رسیده بود. حسن بیت‌ سعید، فرزاد جعفری، محمود مطلق‌ زاده، حسین ساکی و رضا جبیره غایبان نفت آبادان در این بازی هستند.
رشید مظاهری یکی از دروازه بان های باکیفیت فوتبال ایران در سال های اخیر بوده ولی در این فصل شرایط عجیبی را تجربه می کند. فرهاد مجیدی امروز در پایان تمرین لیست 20 نفره تیمش را برای سفر به آبادان مشخص کرد که نام مظاهری در آن دیده نمی شد، دقیقا مثل اتفاقی که در بازی با گل گهر و نساجی برای او رخ داده بود. با این شرایط به نظر می رسد جدایی مظاهری از استقلال در نیم فصل قطعی است. آرمان رمضانی، فردین رابط و بابک مرادی دیگر نفراتی هستند که نام شان از لیست استقلال برای بازی با نفت آبادان خارج شده است.
استقلال فردا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف نفت می رود و در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی، اخبار پراکنده ای پیرامون تغییر چیدمان آبی ها به گوش می رسد. فرهاد مجیدی فصل گذشته کارش را با سیستم 4 دفاعه در استقلال آغاز کرد و در بازی های ابتدایی و مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان به تناوب از سیستم 442 و 4231 استفاده کرد اما پس از بازگشت از رقابت های آسیایی و جدایی فراز کمالوند از تیم، فرهاد مجیدی تیمش را با سیستم سه دفاعه به میدان می فرستاد و آغاز این قضیه هم از دربی دور برگشت بود که با نتیجه 1-0 در آن شکست خوردند. روند کسب نتایج و کمکی که تعداد نفرات دفاعی سیستم سه نفره به فرهاد می کرد، شرایط را به طوری رقم زد که استقلال تا همین بازی گذشته از این سیستم فاصله نگرفته است. 
استقلال مهره های مناسب رسیدن به قهرمانی لیگ برتر با سیستم سه دفاعه را ندارد. فرهاد مجیدی هنوز نتوانسته شعاع حرکتی و پست مناسب امین قاسمی نژاد را پیدا کند و اوضاع برای بقیه مهره  های هجومی تیم هم اصلا خوب نیست. پس بعید نیست این تیم به سمت سیستمی مشابه 4231 حرکت کند. حداقل فایده ای که این سیستم برای استقلال خواهد داشت این است که می تواند از برتری عددی خود جلوی زمین استفاده کند و استفاده مناسب تری از بازیکنانی مثل امین قاسمی نژاد داشته باشد.
استقلال فعلی برای قهرمانی باید یا دست به چنین ریسکی بزند و یا تا نیم فصل خودش را بالای جدول حفظ کند و با اضافه شدن چند مهره در نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل اوضاع خود را بهتر کند. استقلال در 6 هفته، 5 گل به ثمر رسانده است که یک گل آن از روی ضربه پنالتی حاصل از یک کرنر بوده، یک گل روی یک ضربه کرنر، یک گل روی یک شوت از راه دور و دو گل هم در بازی ذوب آهن روی توپ گیری یامگا و ضدحمله دقیقه آخری بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال نفت آبادان فرهاد مجیدی نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!