Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن دهقان مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک گفت: امروز به مناسبت هفته بسیج و ۴ آذر حماسه مقاومت مردم اندیمشک، رزمندگان دزفول و اندیمشک مراسمی در جهت گرامیداشت این مناسبت‌ها و همچنین ایجاد وحدت میان ۲ شهرستان در حسینیه ثارالله برگزار کردند.

او با بیان اینکه مردم اندیمشک در ۴ آذرماه سال ۱۳۶۵ از سوی دشمن بعثی عراق به مدت یک ساعت و ۴۵ دقیقه مورد حمله هوایی قرار گرفتند، افزود: در این روز بیش از ۳۰۰ شهید و ۷۰۰ نفر از مردم بی دفاع مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور نمایندگان، پیشکسوتان، آزادگان و جانبازان ۲ شهرستان اندیمشک و دزفول برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یک هزار شهید اندیمشک و ۲هزار و ۶۰۰ شهید دوران دفاع مقدس دزفول، به بیان خاطراتی از شهدا پرداخته شد.

به گفته دهقان مراسم امروز با ۲ هدف تجلیل و یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس که یادآور گردان‌های اندیمشک و دزفول است که در کنار یکدیگر به عنوان گردان‌های خط شکن در لشکر ۷ ولیعصر توانستند نقش مفیدی را در پیروزی عملیات‌ها داشته باشند، و همچنین ایجاد وحدت و همدلی این ۲ شهرستان که تیری بر قلب دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، برگزار شد.

در پایان این مراسم نیز تابلویی حکاکی شده از طرف نمایندگان رزمنده دزفول به رسم یادبود، به رزمندگان اندیمشکی اهدا شد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اندیمشک دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک