Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@18:21:07 GMT

دومین دوئل مجیدی و منصوریان این بار در آبادان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۶۵۶۱

دومین دوئل مجیدی و منصوریان این بار در آبادان

تهران- ایرنا- «فرهاد مجیدی» برای چهارمین بار به آبادان می‌رود تا دومین تقابل خود را با علیرضا منصوریان برگزار کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران باید فردا(دوشنبه) در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر بروند. این مسابقه از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تا به اینجای کار عملکرد جالبی داشته است. آنها سه دیدار ابتدایی را با برد پشت سر گذاشتند و سپس در سه بازی پی در پی تن به تساوی دادند و حالا با ۱۲ امتیاز در رده سوم جای گرفته‌اند. آبادانی‌ها نیز بعد از اینکه کار خود را با سه باخت آغاز کردند،  در هفته‌های چهارم و پنجم به چهار امتیاز رسیدند اما دوباره در هفته ششم طعم تلخ شکست را چشیده و حالا با چهار امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

هر دو تیم برای احیای وضعیت خود در جدول نیاز به پیروزی در این مسابقه دارند و هر نتیجه دیگری برای آنها نمی‌تواند جالب توجه باشد. منصوریان و مجیدی پس از تساوی در اولین تقابل اکنون برای دومین پیکار آماده می‌شوند.

هفته بیست و پنجم لیگ بیستم بود که استقلال بعد از چند برد متوالی راهی اراک شد اما مقابل تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان به تساوی بدون گل قناعت کرد. آن تساوی باعث شد تا ترمز استقلال کشیده شده و خود آلومینیوم نیز در ادامه راه باخت‌های متعددی را تجربه کند.

منصوریان در هفت رویارویی با استقلال در تیم‌های نفت، ذوب‌آهن و آلومینیوم به سه برد، ۲ تساوی و ۲ شکست مقابل تیم محبوبش رسیده که ۶ مسابقه در لیگ و یکی در جام حذفی بوده است. امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی و فرهاد مجیدی رقبای علی‌منصور در بازی‌های پیشین بوده‌اند.

قلعه‌نویی دو بار به تیم‌های تحت هدایت منصوریان باخته و یک شکست هم نصیب پرویز مظلومی شده است. البته مظلومی سابقه کسب دو برد برابر منصوریان را دارد.

فرهاد مجیدی برای چهارمین بار در لیگ به آبادان می‌رود. او در سه مصاف قبلی یک تساوی و دو برد را تجربه کرده،  سه گل به ثمر رسانده و گلی دریافت نکرده است. باید دید او این بار چه نمایشی در ورزشگاه تختی داشته و جدال دو کاپیتان اسبق استقلال چه نتیجه‌ای به ارمغان خواهد آورد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو صنعت نفت آبادان باشگاه استقلال علیرضا منصوریان استقلال تهران فرهاد مجیدی پرویز مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

بنابر روایت ورزش سه، حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899520

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز