Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ مهدی خمر رئیس پلیس راه شمال استان سیستان وبلوچستان گفت: بعدظهر امروز ساعت ۱۵۳۰ در محور نهبندان به سمت زاهدان تریلی کشنده حاوی مواد اشتعال زا که از سمت سرخس به سمت تفتان در حال حرکت بوده چند کیلومتر مانده به دوراهی دشتک (پلیس راه زاهدان نهبندان) از سمت راست جاده منحرف و پس از واژگونی وسیله به علت بار مواد آتش زا دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خمر افزود: متاسفانه راننده ۴۱ ساله و سرنشین ۲۵ ساله آن در حادثه سوخته و فوت می‌ کنند.

وی ادامه داد: علت این حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده تریلی می‌باشد.

رئیس پلیس راه شمال استان در پایان توصیه کرد: تمام رانندگان قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشید و چنانچه در حین رانندگی خواب چشمانتان را در بر گرفت به یک محل ایمن رفته پس از توقف کامل استراحت نمایید و  به همراهانتان، بگویید تا رفع خستگی  و برطرف شدن خواب آلودگی " شما را بیدار نکنند.

هر ۲ ساعت و یا ۱۶۰ کیلومتر رانندگی  حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باید استراحت کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • با این خوراکی های خوشمزه خواب آلودگی و بی حالی بهاری را دور کنید
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد