Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیف الاسلام قذافی اعلام کرد، قضات دادگاه بدوی سبها از برگزاری جلسه بازنگری در اعتراض به حکم رد صلاحیت او برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری امتناع کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از صدی البلد، سیف الاسلام قذافی، پسر معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در توییتر نوشت: وکلا بعد از مخالفت با بررسی اعتراض نسبت به کنار گذاشتن من از انتخابات، جلسه دادگاه را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع امنیتی امروز، یکشنبه گفت، دادگاه تجدیدنظر سبها در جنوب جلسه ویژه بررسی اعتراض ارائه شده از سوی سیف الاسلام قذافی را آغاز کرد.
چهارشنبه کمیسیون انتخابات لیبی لیست اولیه شامل ۷۳ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۴ نوامبر و لیست دیگری از ۲۵ نفر حذف شده منتشر کرد که سیف الاسلام جزو خط خورده‌ها بود. 

این منبع که از اداره امنیت ملی سبها بود به آناتولی گفت، اعتراض ارائه شده از سوی قذافی توسط خالد الزائدی وکیل او ارائه شد.

امنیت این دادگاه از سوی گردان‌های طارق بن زیاد وابسته به خلیفه حفتر، فرمانده ارتش شرق لیبی تامین شده بود.

سیف الاسلام قذافی پنج‌شنبه نیز در پیامی به لیبیایی‌ها به رغم حذف شدنش ار دور رقابت‌های انتخاباتی از آنها خواسته‌ بود کارت‌های انتخاباتی خود را بگیرند.

او نوشته بود: برادران و خواهران من ناراحت و مایوس نباشید، خدا با ماست و ما همه باید به مسیر تحویل گرفتن کارت‌های انتخاباتی با قدرت ادامه دهیم.

در ۱۸ نوامبر توییتر، حساب کاربری قذافی را چند ساعت بعد از باز شدن آن، بست؛ اما این بستن چند روز ادامه نداشت و دوباره باز شد.

کارت‌های انتخاباتی جزئی اساسی از روند رای گیری ماه آینده میلادی هستند بدون آن هیچ لیبیایی نمی‌تواند رای بدهد.

براساس آمار رسمی کمیسیون عالی انتخابات لیبی، کل کارت‌هایی که تحویل رای دهندگان شده تا ۲۴ نوامبر بیش از یک میلیون و ۹۶۲ هزار کارت بوده در حالیکه توزیع این کارت‌ها ۲۸ نوامبر جاری پایان می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیف الاسلام قذافی سیف الاسلام قذافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد