Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

بوردو یک - برس ۲

گل‌های این بازی را لودوارون ۲ بار در دقایق ۶۰ و ۶۶ برای تیم برس و گریگرسن در دقیقه ۴۳ برای تیم بوردو به ثمر رساندند. برس با پیرزی در این بازی ۱۸ امتیازی شد و به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بوردو نیز با ۱۳ امتیاز در رتبه هفدهم باقی ماند.

موناکو یک - استراسبورگ یک

گل‌های این بازی را بن یدر در دقیقه ۴۵ برای تیم موناکو و آخورکه در دقیقه ۴۷ برای استراسبورگ به ثمر رساندند. تیم‌های فوتبال استراسبورگ و موناکو با تساوی در این بازی با ۲۰ امتیاز و به علت تفاضل گل در رتبه‌های هفتم و هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

سایر نتایج هفته پانزدهم لوشامپیونه

رنس صفر - کلرمون یک

لوریان صفر - رن ۲

بیشتر بخوانید 

بازی‌های پر گل لوشامپیونه ادامه دارند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه موناکو فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم

شاگردان دیگو سیمئونه مقابل رقیب مستقیم خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز مهم خانگی رسیدند و حالا دیگر نگران نیستند که تیم ارنستو والورده به آنها برسد.

طرفداری | در چهارچوب دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا، اتلتیکو مادرید میهمان اتلتیک بیلبائو بود:

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو بستر برگزاری: هفته ۳۳ لالیگا؛ فصل 24-2023 تاریخ: شنبه، ۸ اردیبهشت 140۳ (۲۷ آوریل 2024) ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران مکان: واندا مترو پولیتانو، مادرید داور: خوان مارتینز گلزنان: رودریگو دی پل (۱۵)، آنخل کوریا (52)، اونای سیمون (۸۰ گل به خودی) / نیکو ویلیامز (۴۵)

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان