Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در خصوص دیدار با مس سونگون گفت: تک موقعیت‌هایی در میان حملات تیم حریف داشتیم. شکست‌مان می‌توانست این‌قدر سنگین نباشد و با اختلاف کمتری شکست بخوریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رضا زرخانلی، سرمربی تیم فوتسال فردوس قم پس از شکست 7 بر یک تیمش مقابل مس سونگون اظهار داشت: بازی امروز، بازی متعادلی نبود و تیم مس برتری محسوسی نسبت به ما داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فشاری که تیم حریف روی دروازه ما آورد و موقعیت‌هایی که ایجاد کرد به همراه استرسی که بچه‌های ما در ابتدای بازی داشتند، باعث این نتیجه شد. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند. تک موقعیت‌هایی هم در میان حملات تیم حریف داشتیم. شکست‌مان می‌توانست این‌قدر سنگین نباشد و با اختلاف کمتری شکست بخوریم.

لیگ برتر فوتسال| تداوم صدرنشینی گیتی‌پسند و صعود مس سونگون به رده دوم/ حفاری به قعر جدول رسیدحاشیه دیدار مس سونگون و فردوس قم| اعتراض بی‌غم به صمیمی و گلزنی آقاپور در 2 ثانیه پایانیلیگ برتر فوتسال| برتری پرگل مس سونگون مقابل فردوس

زرخانلی ادامه داد: به هر حال موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و به همان یک گل بسنده کردیم. باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم و چشم به روزهای آینده داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان این تیم در نیمه نخست دیدار با مس سونگون گفت: اشتباهات فردی بچه‌ها به خاطر استرس حاکم بر بازی بود. این استرس را می‌شد در کنترل کردن توپ توسط بازیکنان ما دید. شاید در 2-3 مورد توپ از زیر پای بازیکن ما در رفت و نتوانستند پاس‌های خوبی ارسال کنند. بالاخره تیم مس، تیم با کیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد. این برد را تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/116/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مس سونگون فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت