Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بی غم پس از پیروزی تیمش در برابر فردوس قم در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازی تیم فردوس قم نسبت به هفته های قبل تغییرات ملموسی داشت ولی بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کردند و توپ هایمان وارد دروازه تیم حریف شد و توانستیم بازی را با نتیجه هفت بر یک ببریم.

وی با بیان اینکه شهر قم بازیکنان خوب و مستعدی را به تیم ملی فوتسال معرفی کرده و جایگاه این تیم جایگاه فعلی نیست، اظهار داشت: تیم فردوس قم امروز بازی جوانمردانه و تلاش قابل قبولی را به نمایش گذاشت و امیدوارم این تیم در ادامه لیگ به بالای جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس اعلام کرد: با توجه به شرایط جسمی فرهاد تا پایان فصل شاهد درخشش این بازیکن جوانمرد نخواهیم بود چرا که سلامتی این بازیکن برای ما مهمتر از بازی اش می باشد.

بی غم در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال جذب بازیکن خارجی دیگری هستید؟ اعلام کرد: یک بازیکن برزیلی دیگر را انتخاب کردیم که به دنبال عقد قرارداد این بازیکن هستیم تا با کسب اکثریت امتیازات از عنوان قهرمانی باشگاه مس در لیگ برتر فوتسال دفاع کنیم.

سرمربی تیم فردوس قم با اعلام این که بازی امروز بازی متعادلی نبود، گفت: تیم مس نسبت به ما برتری محسوسی داشت و بازیکنان این تیم با فشاری که روی دروازه ما ایجاد کردند موقعیت هایی را خلق کردند.

رضا زرخانلی گفت: شاگردانم در ابتدای بازی کمی استرس داشتند و به رغم تلاش زیادی که کردند و تک موقعیت هایی که ایجاد کردند متاسفانه نتیجه بازی را واگذار کردند.

وی یادآور شد: سعی خواهیم کرد در بازی های آتی شرایط جدولی تیم را بهبود بخشیم.

وی در مورد اشتباهات فردی شاگردانش در نیمه اول بازی امروز اضافه کرد: به دلیل استرس اوایل بازی و بازی مقابل تیمی همچون مس که چهار دوره قهرمان لیگ برتر بوده در بعضی صحنه ها شاهد بودیم که توپ از زیر پای بازیکنانم خارج می شد و از این اشتباهات باید تجربه کسب کرد.

تیم مس سونگون با برتری هفت بر یک مقابل تیم فردوس قم ۲۹ امتیازی شد و با توجه به شکست تیم سن ایچ مقابل گیتی پسند اصفهان به رده دوم صعود کرد و تیم فردوس قم با ۱۳ امتیاز همچنان در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جای گرفت.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز مس سونگون لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز مس سونگون آذربایجان شرقی تبریز مس سونگون لیگ برتر فوتبال تیم فردوس قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک صنعت نفت را شکست بدهد تا با ۲۸ امتیاز کاملا از شرایط سقوط دور بشود.

هوادار تهران با ۲۹ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌اند و در مجموع ششمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند.

نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌هایشان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم سه شکست متوالی و بدون گل زده را تجربه کرده بود که آخرین آن باخت پنج بر صفر برابر سپاهان بود. با این حال او هوادار را دگرگون کرد و این تیم طی ۱۴ بازی حضور او، ۶ برد، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور را تجربه کرده است.

هوادار مدل شجاعی طی این مدت تنها در دو بازی برابر مس و استقلال تهران موفق به گلزنی نشده و در ۱۲ بازی دیگر ۲۳ گل به ثمر رسانده که آماری جذاب و جالب توجه محسوب می‌شود.

بنفش پوشان هفته آینده باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و این درحالی است که در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!