Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو منصوریان در حاشیه نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک درباره مهندسی شدن انتخابات گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران برگزار شد. به ما گفته بودند امروز برای گرفتن حکم و یا همان ابلاغیه تشریف بیاورید و سخنی از انتخاب رئیس و نایب رئیس نزده بودند. ما نماینده همه ورزشکارانی که به ما رای داده اند، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به صحبت‌های شخصی که رئیس و یا نایب می‌شود، گوش داد.

او گفت: به ما اطلاع نداده بودند و امروز اعلام کردند که باید رئیس و نایب رئیس انتخاب شوند. اگر ما از قبل این موضوع را می‌دانستیم، با هم همفکری و جلساتی را برگزار می‌کردیم که اگر شخصی می‌خواهد انتخاب شود، چه کمک‌هایی می‌تواند برای جامعه ورزش انجام دهد و اعضای کمیسیون از روی این دیدگاه به او رای دهند.

او افزود: امروز همه به این موضوع اعتراض کردند و خواستند که فقط حکم و ابلاغیه‌ها را دریافت کنند و در روز‌های دیگر رئیس و نایب رئیس انتخاب شوند؛ اما با این موضوع موافقت نشد. این انتخابات مهندسی شده بود و من به آن اعتراض داشتم. ۴ کشتی گیر کشورمان هم در این انتخابات حضور نداشتند و ما درخواست کردیم که این انتخابات را در زمان دیگری برگزار کنند، اما قبول نکردند که این عزیزان حضور پیدا کنند و می خواستند که در رای‌ها ریزش اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید

انتخابات کمیسیون ورزشکاران در نهایت آزادی برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهربانو منصوریان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران