Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران در نشست فصلی مسئولان روابط عمومی‌های زندان‌های تابعه گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و مردم و یکی از مهم‌ترین بخش‌هاست که می‌تواند عملکرد واقعی یک مجموعه را معرفی کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل زندان‌های استان تهران، اسماعیل جمیاری ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از سنگربانان حوزه اصلاح و تربیت، خطاب به مسئولان روابط عمومی‌های زندان‌ها و مراکز تابعه گفت: اداره کل زندان‌های استان تهران با قرار گرفتن در پایتخت و مرکز اجرایی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و اخبار آن در جامعه و نزد اصحاب رسانه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد که به تبع آن سایت‌های معاند نیز به دنبال اهداف ستیزه‌جویانه خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران تاکید کرد: اداره روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم و یکی از مهم‌ترین بخش‌هاست که می‌تواند عملکرد واقعی یک مجموعه را معرفی نماید.

وی افزود: تسریع در امر اطلاع رسانی، رعایت صداقت و امانت و شفاف سازی، موجب اعتماد افکار عمومی به حوزه زندان‌ها می‌شود و این از وظایف روابط عمومی‌هاست.  

گفتنی است طی ارزشیابی فعالیت‌های زندان‌های استان تهران در شش ماه نخست سال جاری، روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار موفق به کسب مقام برتر گردید که در این جلسه اعلام شد.

همچنین گردهمایی مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران هر ماه به صورت چرخشی در یکی از زندان‌های استان تهران و در سومین ماه هر فصل در سالن کنفرانس اداره کل برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زندان های استان تهران مسئولان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند