Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته پانزدهم لوشامپیونه فرانسه با پیروزی خارج از خانه شاگردان پیتر بُس در خانه تیم مون‌پولیه دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته پانزدهم لوشامپیونه فرانسه امروز (یکشنبه) با دو دیدار دیگر پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال لیون با تک گل دقیقه 17 لوئیز پاکتا موفق به شکست میزبان خود تیم مون‌پولیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه به معنای رقم خوردن ششمین پیروزی فصل تیم لیون و 22 امتیازی شدن این تیم برای صعود به رده هفتم جدول و 19 امتیازی ماندن مون‌پولیه و سقوط این تیم به رده یازدهم جدول بود.

پیش از این بازی نیز تیم فوتبال رمس با نتیجه یک بر صفر بر میهمانش تیم کلرمون‌فوت غلبه کرده بود که در آن بازی گیسلین کنان در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. رمس با کسب سومین پیروزی‌اش در این فصل 16 امتیازی شد و حالا با 16 امتیازی در رده چهاردهم جدول قرار دارد. تیم کلرمون فوت اما با 13 امتیازی که از قبل داشت در رده هجدهم جدول باقی ماند.

در آخرین بازی هفته پانزدهم لوشامپیونه از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم فوتبال مارسی میزبان تروا خواهد بود.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیون لوشامپیونه لیون لوشامپیونه مون پولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!