Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار خرم‌آباد گفت: مسئولین برای دفاع از منافع استان و مطالبات مردم یک‌صدا شوند.

جعفر طولابی در جلسه بررسی و هماهنگی تمهیدات سفر آتی ریاست جمهوری و هیئت دولت که امروز هفتم آذرماه با دستور کار تهیه و تنظیم و جمع‌بندی گزارش مهمترین مسائل و مشکلات، طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان خرم‌آباد، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تأکید بر اهمیت این سفر در روند تخصیص اعتبار برای طرح‌های با درصد بالای پیشرفت فیزیکی، اظهار کرد: مهمترین مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی قبلاً احصا شده و از طریق استاندار در جلسات متعدد در نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در جلسه شورای اداری با حضور نماینده عالی رئیس‌جمهور و هیات دولت در شهرستان خرم‌آباد نیز مطرح خواهند شد و این سفر دستاوردهای خوبی را برای استان و شهرستان به دنبال خواهد داشت.

فرماندار خرم‌آباد مطرح کردن مسائل کلان شهرستان نظیر مباحث توسعه شهرستان، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی را در اولویت دانست و افزود: حضور رئیس‌جمهور و اعضا هیات دولت در استان فرصت مناسبی است تا همه مسئولان استان و شهرستان به دور از حواشی و مسائل فرعی، هماهنگ و یک‌صدا از منافع استان دفاع و مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را بیان و توجه هیئت محترم دولت را به مشکلات استان جلب کنند.

طولابی بر ضرورت آمادگی مسئولین برای تمهیدات سفر تأکید و در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه مهمترین مسائل و موضوعات حوزه‌های مختلف توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مطرح و مورد بحث و بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هیئت دولت شهرستان خرم آباد شوراي اداري رئيس جمهور لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد

بهروز مرادپور اظهار کرد: با ثبت میزان بارندگی روزهای اخیر، میانگین بارش استان در سال زراعی جاری به ۴۹۷.۳ میلی متر می رسد.

وی افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۷۴.۸، بروجرد ۲۷.۳، کوهدشت ۸۶.۵، الیگودرز ۳۶.۱، پلدختر ۷۴، دورود ۳۸، الشتر ۵۹.۷ و نورآباد ۴۹.۷ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: همچنین میزان بارندگی در ازنا ۳۷.۶، ایمان آباد ۵۸، سپیددشت ۶۷.۷، ریمله ۸۶.۱ و شول آباد ۷۲.۳ و سراب دوره ۷۳.۸ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی ، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه وارد کشور می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد