Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیتر هور، جیمی جامپی که در بازی ایران مقابل استرالیا وارد میدان شد حالا 61 ساله شده و ظاهر متفاوتی نسبت به آن روزها دارد.

به گزارش برنا؛ یکی از تاثیرگذارترین افراد در راه رسیدن ایران به جام جهانی 1998 فرانسه نه عضو تیم ملی بود و نه اصلا فعالیتی فوتبالی داشت. بلکه یک جیمی جامپ بود. پیتر هور. شخصی که در نیمه دوم، هنگامی که استرالیا به شدت روی دروازه ایران خیمه زده بود وارد بازی شد و با متوقف کردن جریان بازی باعث شد جریان عوض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 سال پس از آن بازی، بارها به پیتر هور پرداخته شده. از بررسی مشکلات روانی چون بیماری اسکیزوفرنی تا دیگر حرکات این فرد چون ورود به زمین در دو ماراتن المپیک و متوقف کردن فینال اوپن 2000 استرالیا.

ظاهر هور البته نسبت به آن روزها تفاوت زیادی کرده. او که حالا 61 سال سن دارد پیر شده و بعید به نظر می‌رسد بنیه کارهای سابق را داشته باشد و بتواند وارد زمین چمن شود. اطلاعات شخصی جدیدی از او در دسترس نیست اما دیدن تصویر جدید از فردی که در یکی از مهم‌ترین خاطرات فوتبالی ما نقش دارد خالی از لطف نیست.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جام جهانی تیم ملی بازی مشکلات زمین المپیک ایران استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)

 

 

 

منبع : آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جان سالم به در بردن یک کودک در هنگام آتش بازی (فیلم) ترقه بازی حادثه‌ساز در چین (فیلم) لحظات دلهره آور از حضور کودک در لبه دیوار یک آپارتمان بلند (فیلم)

دیگر خبرها

  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی