Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از اعزام تیم «زربام پارت» با ۱۲ بسکتبالیست از استان به لیگ دسته یک بسکتبال کشور خبر داد.

مهدی غفوریان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: این مسابقات قرار بود ۱۰ آذر ماه برگزار شود اما به دلیل مشخص نشدن میزبانی برای دور رفت مسابقات، دو هفته به تأخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفوریان به تمرینات تیم لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و گفت: این تیم حدود دو ماه است که اردوی تمرینی خود را به خوبی شروع کرده و برای این مسابقات آماده می‌شود.

وی ادامه داد: در این تیم پنج بازیکن غیر بومی از استان‌های اهواز، خوزستان، خراسان رضوی و سمنان داریم و هفت بازیکن دیگر بومی خراسان شمالی هستند.

غفوریان با اشاره به مربیان و سرپرست این تیم افزود: سرمربی این تیم خانم سیما جوهری‌نیا، مربی خانم گوهری، کمک مربی خانم ایزانلو، آنالیزور خانم حبیبیان و سرپرست تیم خانم امانی است.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۹ تیم آغاز می‌شود و تیم بسکتبال زربام پارت خراسان شمالی با تیم‌های خانه بسکتبال نیشابور، هایپر گیلان، مهاد لواسان و صنایع دستی راستکردار بندرانزلی هم‌گروه است.

غفوریان در ادامه گفت: استان ما پیشنهاد میزبانی برای دور برگشت را به فدراسیون داده است که امیدواریم مورد قبول فدراسیون قرار بگیریم.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از رونمایی از لباس تیم بسکتبال بانوان زربام پارت استان نیز خبر داد و افزود: این مراسم با حضور مسئولان استانی و جمعی از پیشکسوتان بسکتبال برگزار شد.

غفوریان در ادامه درباره تعداد ورزشکاران فعال این رشته ورزشی گفت: با توجه به بیمه‌های ورزشی سال ۱۴۰۰ حدود ۷۰۰ ورزشکار در این رشته فعال هستند که شامل تمام مقاطع و رده‌های سنی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی ورزشی بسكتبال بانوان بسکتبال بانوان خراسان شمالی لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست‌ویکمین دوره مسابقات پتانک کارگران کشور با شرکت ۹۲ تیم از سراسر کشور به یاد سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی برگزار شد.   تیم بانوان کارگر یزد با نام مشعل و تیم آقایان کارگر با نام فاتحان جک به عنوان نمایندگان استان یزد در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند؛ مژگان مساح، فاطمه زنده نور و زهرا شادیان در بخش بانوان و محمد شادیان، علی اصغر زارع و مهدی دهقان در بخش آقایان به مصاف رقبا رفتند.   پس از برگزاری رقابت‌های جذاب و نفس گیر میان ۴۶ تیم، بانوان استان در بخش سه نفره (تریپل) با یک نمایش خوب موفق شدند مقام سوم این دوره را کسب کنند؛ همچنین در بخش دونفره (دبل) در رتبه چهارم قرار گرفتند.   در بخش آقایان که ۴۶ تیم حضور داشتند نماینده استان از یک گروه سخت موفق به صعود شد ولی در مرحله حذفی با توجه به زمان بندی با یک امتیاز کمتر بازی را واگذار کرد و از صعود به دور بعد باز ماند.   لازم به ذکر است استان یزد در این رقابت‌ها در بخش‌های بانوان و آقایان فقط یک نماینده داشت و این در حالی بود که از سایر استان‌ها بیش از ۲ تیم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد