Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:44:39 GMT

۲ بانده کردن محور زنجان به دندی ضروری است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۸۰۶۰

۲ بانده کردن محور زنجان به دندی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای اداری در شهرستان ماهنشان اظهار داشت: سد مراش تنها ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید مشکلات این سد حل شود.

استاندار زنجان اظهار کرد: امیدواریم مشکلات مردم ماهنشان در کوتاه‌ترین بازه زمانی حل شود و کام مردم شیرین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تسریع دو بانده کردن محور زنجان به دندی تاکید کرد و گفت: باید محورهای روستایی در این شهرستان هم تکمیل شود تا مردم به راحتی تردد کنند و مشکل حادثه خیز بودن جاده‌های شهرستان ماهنشان به تدریج حل خواهد شد.

افشارچی تاکید کرد: راه‌ها و جاده‌هایی که حادثه خیز هستند باید به صورت ویژه دیده شده و ایمن سازی لازم صورت گیرد تا شاهد کاهش محسوس حوادث در محورهای مواصلاتی ماهنشان باشیم.

استاندار زنجان بر لزوم توسعه همه جانبه شهرستان ماهنشان در همه بخش‌ها تاکید کرد و یاد آور شد: مردم باید از امکانات لازم و کافی برخوردار شوند تا شاهد توسعه اقتصادی و ارتقای اشتغال در شهرستان ماهنشان باشیم و برای تحقق این مهم هم باید از تمام ظرفیت‌های این شهرستانها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان دندی دو بانده استان زنجان لزوم توسعه شهرستان ماهنشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال