Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس محکوم به برد مقابل صنعت نفت آبادان بود. همین موضوع باعث بالا رفتن استرس بازیکنان شد و اشتباهات فردی آنها را زیاد کرد. تعداد پاس‌های اشتباه آنها بسیار بالا رفته است و امیدوارم با همین یک برد بتوانند با حاشیه امنیت بیشتری بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دو دیدگاه متفاوت درباره این پیروزی صحبت کرد و گفت: وقتی یک تیم پس از چند هفته می‌برد اتفاق خیلی خوبی محسوب می‌شود اما حقیقت اینجاست که همچنان میزان اشتباهات فردی بسیار بالا است.

او درباره عملکرد بازیکنانی که در ابتدای فصل به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شدند، تصریح کرد: انتظار از آنها به خاطر پوشیدن پیراهن پرسپولیس بالاتر از همیشه است. آنها باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. متأسفانه من فکر می‌کنم توانایی آنها هنوز به سطح ایده آل نرسیده است. آقای گل محمدی سعی کرد با دادن فرصت بازی به آنها شرایط بازی کردن را برایشان فراهم کند اما شیوه بازی آنها نشان می‌دهد همچنان جا برای پیشرفت دارند.

کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: بازیکن تازه وارد بعد از پنج بازی رسمی نباید بگوید هنوز هماهنگ نشده‌ایم. تیم حرفه‌ای تفکر حرفه‌ای می‌خواهد و باید آنها حواس خود را جمع کنند.

رأفت درباره تغییرات متوالی در ترکیب پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: کاملاً طبیعی است سرمربی تیم با توجه به عملکرد بازیکنان در تمرینات برای بازی کردن آنها تصمیم گیری می‌کند. یحیی در هر بازی شناخت بیشتری نسبت به تیمش پیدا می‌کند. در چنین شرایطی تغییرات نیز کمتر از همیشه خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تقابل پرسپولیس در مصاف با نفت مسجد سلیمان افزود: بازی با نفت مسجد سلیمان به خاطر دربی اهمیت دارد. این دیدار می‌تواند محک جدی برای ترکیب جدید پرسپولیس باشد. پرسپولیس در هر بازی تغییراتی دارد و حالا دیگر مقابل استقلال نباید دست به ریسک بزرگ بزند. فکر نمی‌کنم مسجد سلیمانی‌ها بتوانند پرسپولیس را قبل از بازی حساس با استقلال تهران با دردسر روبرو کنند.

رأفت با کنایه درباره واکنش حمید سجادی وزیر ورزش به صحبت‌های یحیی گل محمدی مبنی بر تعیین تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس یادآور شد: انگار در پرسپولیس چندان مشکل مدیریتی وجود ندارد. آقای وزیر به عنوان متولی ورزش گفته است هیچ ربطی بین مسائل مدیریتی و فنی وجود ندارد. به هر حال وقتی وزیر ورزش می‌گوید مشکلی نیست دیگر چه باید گفت. گویا همه چیز حل است و ما از آن بی خبر بوده ایم. مدیریت در باشگاه‌های بزرگ بسیار اهمیت دارد اما گویا با توجه به صحبت‌های وزیر باید آن را هم نادیده گرفت.

کد خبر 5361716 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: پایان رافت تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تکواندو مسابقات قهرمانی جهان تنیس روی میز لیگ برتر والیبال هندبال تیم ملی بسکتبال کاراته تیم گل گهر سیرجان کشتی فرنگی لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرش فهمیده مدیرعامل ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز یک روز خاص هواداری بود و ۱۲۰ دقیقه تشویق بی‌امان را شاهد بودیم. در یک صحنه بازی گره خورد اما تا آخر هواداران تشویق کردند. جا دارد به آنها تبریک بگویم و همانطور که نتایج را می‌بینید امروز روز شگفتی‌ها بود. خدا را شکر با برد تمام شد و انرژی گرفتیم.

مدیرعامل ملوان درباره آسیایی شدن این تیم گفت: بعید می‌دانم امکانات و زیرساخت‌های انزلی به ما اجازه بدهد که بازی آسیایی برگزار کنیم یا مجوز بگیریم اما باشگاه همزمان با این اتفاق اقدام کرد تا ثبت باشگاه را انجام دهیم و به اتمام برسانیم. الان مدیرعامل و هیئت مدیره ثبت شده و این از الزامات ما برای مجوز بوده. در زمینه استادیوم باید از جای دیگری استفاده کنیم. در گیلان استادیوم بازی‌های آسیایی را نداریم و این موضوع را سر فرصت بازی‌های بعدی صحبت می‌کنیم. خدا را شکر جایگاهمان در جدول تثبیت شده و این بازی هم بردیم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی افزود: معمولا در انتهای فصل، چیزی که به ذهن همه می‌رسد اتفاقات عجیبی است. باید در آخر فصل دید که امکانات ما چگونه است و فکر می‌کنم صحبت آقای تارتار درباره قرارداد یک زنگ خطر بوده. باید به فکر این باشیم که فصل بعد را چه کار کنیم. باعث افتخار است با او و این کادر و این بازیکنان باکیفیت بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد