Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی تحت تاثیر عملکرد درخشان وینیسیوس جونیور قرار گرفته است

رئال مادرید در دیداری حساس و سخت، موفق به کسب پیروزی مقابل سویا شد.

طرفداری | از هفته پانزدهم رقابت های لالیگا، رئال مادرید صدرنشین میزبان سویا بود و در دیداری نزدیک موفق به شکست دادن تیم سرسخت جولین لوپتگی شد. کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از این مسابقه پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود:

گل وینیسیوس یک کل فوق العاده بود، یک شوت باور نکردنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکنیک و فیزیک بدنی وینی منحصر به فرد است. دیدن پتانسیل فردی او تعجب آور نیست؛ همه ما از توانایی دریبل زدن و سرعت بالای او آگاه بودیم. موضوعی که الان همه را شگفت زده می کند، قدرت گلزنی او است.

وینیسیوس بهترین بازیکن ما در دیدار امشب بود. او اثر گذار ظاهر شد. این یک آزمون دیگر برای او در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین های جهان بود.

ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم پس باید شرایط را برای مسابقه بعد ارزیابی کنیم. فده [والورده] و کاماوینگا با ورود به زمین انرژی زیادی به تیم اضافه کردند. برای هر دو روز یک بار بازی کردن باید از این انرژی استفاده کنیم.

برای گل زدن در دیدار امشب باید از بالا حریف را پرس می کردیم. فکر می کنم در زمین خودمان به خوبی دفاع کردیم. عملکردمان نیمه دوم عالی بود.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان از دست دادن دو موقعیت گلزنی پیاپی توسط نیمار و لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سن اتین / فیلم انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی: این عدالت نیست؛ سکوت تا کِی؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور امروز جایزه دیگری به ‏جوایز انفرادی‌اش اضافه کرد و به‌عنوان بازیکن ماه مارس رئال مادرید ‏انتخاب شد. او در ماه ژانویه هم این جایزه را به خود اختصاص داده ‏بود. ‏

وینیسیوس در ماه مارس، روزهایی درخشان را پشت سر گذاشت. او ‏در طول این ماه چهار بازی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا انجام ‏داد و 6 گل به ثمر رساند. او در دو بازی مقابل والنسیا و اوساسونا ‏دبل کرد. ‏

ستاره برزیلی رئال بعد از دریافت جایزه‌اش برای رقبای رئال در لیگ ‏قهرمانان خط و نشان کشید و گفت: "این لحظه‌ای است که منتظرش ‏بودیم. جایی که همیشه دوست داریم باشیم یعنی نیمه‌نهایی و ‏فینال لیگ قهرمانان. ما هفته خیلی مهم و عالی‌ای را پشت سر ‏گذاشتیم و باید همینطور ادامه بدهیم تا رئال دوباره قهرمان ‏چمپیونزلیگ شود". ‏

اشاره وینیسیوس به پیروزی مهم رئال مادرید مقابل منچسترسیتی ‏در ورزشگاه اتحاد، در ضربات پنالتی است که باعث شد رئال به ‏نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. رئال چند روز بعد در ال‌کلاسیکو ‏هم موفق شد بارسا را شکست بدهد.‏

رئال که دو فصل پیش در فینال لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل ‏لیورپول به قهرمانی رسیده بود فصل گذشته در فینال حضور نداشت ‏و منچسترسیتی با پیروزی مقابل اینتر موفق شد به جام قهرمانی ‏برسد. ‏

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود