Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق تیم ملی فوتبال عراق از نقش پر رنگ کارلوس کی‌روش در پیشرفت فوتبال ایران سخن به میان آورد و تاکید کرد که حضور بازیکنان ایران در لیگ‌های معتبر اروپایی به لطف این مربی پرتغالی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از filgoal، کارلوس کی‌روش روزهای خوبی را با تیم ملی فوتبال ایران سپری کرد و توانست دو بار پیاپی حضور در جام جهانی را با این تیم تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش  در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال مصر را برعهده دارد و امید زیادی دارد که با این تیم هم راهی جام‌جهانی 2022 شود.

نشات اکرم، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق که بارها برابر ایران به میدان رفت از نقش زیاد کارلوس کی‌روش در پیشرفت فوتبال ایران سخن به میان آورد.

او گفت: کی‌روش یکی از بهترین مربیان جهان است. او یک اسم بزرگ در فوتبال است و در هر تیمی که حضور داشته باشد یک وزنه بزرگ و قابل اعتماد است. به نظرم کی‌روش می‌تواند هر تیمی را تغییر دهد. از مسئولان فدراسیون فوتبال مصر می‌خواهم که به این مربی فضا و امکانات لازم را بدهند. او می‌تواند در صورتی که امکانات و شرایط لازم را داشته باشد تغییرات زیادی را به وجود آورد.

نشات اکرم ادامه داد: کی‌روش در ایران اصرار به تغییر داشت و توانست نسل جدید فوتبالی را به وجود آورد که تفاوت‌ها را رقم زدند. همه ما دیدیم که نتایج ایران با کی‌روش تغییر کرد. بعد از آمدن کی‌روش شاهد لیگ قوی و تیم‌های قدرتمند و بازیکنان با کلاس بالا در ایران شدیم. بازیکنان با کیفیت و بزرگ فوتبال ایران راهی لیگ‌های معتبر اروپایی شدند و همه این دستاوردها به لطف کی‌روش بود. او نقشه جدید فوتبالی را برای ایران رسم کرد و توانست فوتبال این کشور را تغییر دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشات اکرم كارلوس كي روش تيم ملي فوتبال ايران تیم ملی فوتبال فوتبال ایران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم) سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم) رقابت خودروهای برقی در نمایشگاه خودروی پکن (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین (فیلم)
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)