Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: طولانی شدن پروژه های راه و شهرسازی با توجه به شرایط اقتصادی بسیار هزینه‌بر خواهد بود و باید برای عملیاتی نمودن پروژه‌ها بودجه ملی در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا- آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان گفت: مجموعه راه و شهرسازی در توسعه استان نقش زیربنایی داشته و هر چه کار با سرعت بیشتری دنبال شود در تسریع رشد استان موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: برای ایفای نقش استان در حوزه حمل و نقل و ترانزیت نیازمند توسعه زیرساخت ها در حوزه راه می باشیم.

آیت‌الله محامی بیان کرد: طولانی شدن پروژه های راه و شهرسازی با توجه به شرایط اقتصادی و تورم، بسیار هزینه‌بر خواهد بود و نیاز است تا با همراهی و همکاری استاندار برای عملیاتی نمودن پروژه ها بودجه ملی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: دور اندیشی و استفاده از مصالح با کیفیت جهت ساخت و ساز مطلوب بسیار مهم است و باید به اجرای کار به صورت صحیح توجه داشته باشید.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: ساماندهی حاشیه نشینی به نوعی تحفظ بر بیت المال و منافع ملی می باشد زیرا در مواردی افراد به دنبال زمین خواری هستند.

وی گفت: رفع پدیده حاشیه نشینی به تنهایی ممکن نیست و دستگاه های مختلف باید در این راستا تلاش کنند زیرا مشکل با ساخت مسکن حل نمی شود بلکه با اینکار عده زیاد دیگری نیز به همین امید به حاشیه نشینی روی می آورند.

آیت‌الله محامی اظهار کرد: افراد نیازمند، وضعیت نامطلوب حاشیه شهر را به سختی های موجود در روستاهای خود ترجیح دادند که برای بهبود شرایط باید زمینه اشتغال در روستاها فراهم شده و در همان مناطق نیز مسکن در نظر گرفته و به دنبال حل ریشه ای این معضل باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان خاطر نشان کرد: با وجود همه محرومیت ها بودجه زیادی وارد استان می شود که باید از این منابع استفاده درست و بهینه داشته باشیم.

همچنین در ابتدای این دیدار حمزه امیریان مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان به بیان مشکلات و موانع پیش رو پرداخته و گزارشی مکتوب از عملکرد این مجموعه را ارائه نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان وبلوچستان راه و شهرسازی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند