Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:41:38 GMT

مردم کدام استان بیشتر سجامی شدند؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۸۵۶۰

مردم کدام استان بیشتر سجامی شدند؟

تازه ترین آمارهانشان می‌دهد که در آبان سال جاری ۱۰۱ هزار و ۷۱۶ احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است که تهرانی ها با بیش از ۱۹ هزار مورد، در صدر لیست سجامی شده ها در کشور ایستاده اند.

به گزارش ایسنا، در  آبان سال جاری، تعداد ۷۹ هزار و ۱۳۸ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۰۰ هزار سهامدار در این ماه به ۱۰۱ هزار و ۷۱۶ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم‌ به ذکر است، بر اساس آمار منتشر شده، در مهر ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» ۹۴ هزار و ۱۱۹ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۱۲۱ هزار و ۶۲۳ مورد بوده است.

۵ استان پیشتاز در ثبت نام در «سجام»

همچنین تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در آبان ماه به تفکیک هر استان حاکی از آن است که پنج استان «تهران با ۱۹ هزار و ۶۰۵ مورد، کرمان با ۵۸۲۸ مورد، اصفهان با ۵۲۸۵ مورد، خراسان رضوی با ۴۹۰۲ مورد و خوزستان با ۴۰۵۹ مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

۵ استان با کمترین ثبت نام در «سجام»

از سویی دیگر بر اساس آمارها، پنج استان «کهگیلویه و بویراحمد با ۳۵۸، خراسان جنوبی با ۵۰۶، سمنان با ۵۸۹، چهارمحال و بختیاری با ۵۹۰ و اردبیل با ۵۹۴ مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان ها قرار دارند.

لازم به ذکر است، سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامانه سجام ثبت نام شده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی