Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: تکمیل پروژه بزرگراهی اردبیل – پارس‌آباد با هدف کاهش تصادفات و حجم ترافیک در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته است.

سید حامد عاملی در جریان بازدید از بزرگراه اردبیل، مشگین – پارس‌آباد اظهار کرد: به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از بزرگراه اردبیل به مشگین و اتصال به پارس‌آباد بازدید کردیم تا در جریان روند اجرای این پروژه زیربنایی قرار گیریم که پیمانکاران با تلاش مضاعف در حال تکمیل این محور ارتباطی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در قطعه اول بزرگراه اردبیل به مشگین‌شهر مراحل نهایی خود را سپری می‌کند که قرار شد مؤسسه عاشورا در اوایل سال آینده به شکل کامل این مسیر ارتباطی مهم و اساسی را به زیر بار ترافیک ببرد.
استاندار اردبیل گفت: در محور سه راهی مشگین به سمت پارس‌آباد نیز با حل مشکل معارض و رفع تداخل در زیرساخت‌ها سعی بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز و پرداخت مطالبات پیمانکاران، پروژه بزرگراهی سرعت بیشتری بگیرد.
عاملی افزود: از سمت پارس‌آباد به سمت سربند این محور ارتباطی با تلاش پیمانکاران در حال تکمیل است و بعد از سه راه سربند تا منطقه بران نیز پروژه با سرعت بیشتری انجام شده و به نظر می‌رسد با پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران سرعت عمل اجرایی را در این پروژه شاهد باشیم.
وی اهمیت تکمیل بزرگراه اردبیل به پارس‌آباد را یادآور شد و خاطر نشان کرد: از آنجایی که در این مسیر با ترافیک و افزایش تصادفات در فصول مختلف روبه‌رو هستیم، تکمیل و بهره‌برداری از بزرگراه ایمن می‌تواند رضایت شهروندان را فراهم کرده و به تردد ترانزیتی نیز کمک کند.
در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز اضافه کرد: پروژه پارس‌آباد به مشگین یکی از پروژه‌های شریانی و مهم استان است که به طول 60 کیلومتر توسط پیمانکاران در حال اجراست.
محبوب حیدری بیان کرد: قطعه اول این مسیر از پارس‌آباد به سه راهی سربند و قطعه دوم نیز از سه راهی سربند به بران با همت 3 پیمانکار در قالب 4 قرارداد در مرحله اجراست.
وی ادامه داد: هر چند به پیمانکار این پروژه 90 میلیارد تومان بدهی داریم اما با 150 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهسازی پروژه با قوت و قدرت در حال اجراست.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در محور اردبیل به مشگین‌شهر نیز با تلاش مؤسسه عاشورا و فعال بودن 45 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی کار اجرایی و احداث بزرگراه در حال انجام است که امیدواریم با پرداخت 77 میلیارد تومان طلب پیمانکار روند اجرایی سریعتری را در این مسیر شاهد باشیم.
حیدری تصریح کرد: بازدیدی که استاندار اردبیل و معاون عمرانی از این مسیر داشتند، قطعا در پیگیری برای تأمین و تخصیص اعتبارات و پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران مؤثر خواهد بود تا ما بتوانیم در استان روند تکمیل این محورهای شریانی را تقویت کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بزرگراه سازی اداره راه و شهرسازي کاهش تصادفات مطالبات پیمان کاران بزرگراه اردبیل پارس آباد سه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر وطنخواه عصر دوشنبه در نشست شورای زکات که در مدرسه علمیه خواهران ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: بانوان طلبه باید مروج پرداخت زکات در میان مردم باشند و ترویج و تبلیغ عمل حسنه پرداخت زکات در میان مردم از مسئولیت‌های طلاب خواهر است.

وی خاطرنشان کرد: جامع‌ترین برنامه اجتماعی خداوند عدل و احسان است چرا که همه هستی بر پایه عدالت استوار بوده و این عدالت با تمام قدرتش در مواقع بحرانی به تنهایی کارساز نیست بنابراین خداوند بلافاصله بعد از عدل دستور به احسان داده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد افزود: یکی از سفارش‌های مهم اخلاقی قرآن، همدردی و همدلی با دیگران و به فریاد آنان رسیدن است.

وطنخواه با بیان اینکه امروزه متاسفانه در جامعه شاهد کم رنگی موضوع کمک به هم نوعان و به ویژه محرومان هستیم، تصریح کرد: مردم باید بدانند که دست احسان کننده بعد از دست خدا قرار دارد، بنابراین افراد نباید تنها به فکر آسایش خود باشند و از کمک به افراد جامعه، خویشان، بستگان و نزدیکان خود غافل نباشند. وی گفت: امروزه پرداخت زکات مستحب در کنار زکات واجب کمک شایانی به افراد نیازمند کرده است و این امر علاوه بر بهبود شرایط مالی و اقتصادی مستمندان، به طور حتم رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام (ره) پارس‌آباد با اشاره به مسئولیت خطیر طلاب و خواهر در اطلاع‌رسانی امر پرداخت زکات، افزود: خواهران طلبه باید با ترویج و تبلیغ پرداخت زکات در محافل عمومی و مراسمات مذهبی، این عمل خیر را گسترش داده و زمینه رفاه حال نیازمندان را فراهم کنند.

کد خبر 6091786

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید