Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین حیدری یکشنبه‌شب در نشست هم اندیشی با سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، افزود: شهرداری بندر بوشهر برای جبران کاستی‌ها و کمبودهای شهر مصمم است و در این مسیر با تمام توان پای کار آمده است.

وی بیان کرد: دغدغه مجموعه سپاه برای احداث نمازخانه‌های عمومی در سطح شهر از دغدغه شهرداری نیز محسوب می‌شود که برای این مهم اهتمام ویژه‌ای ایجاد شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری اظهار کرد: در ارتباط با آرامستان بوشهر نیز کمبودهای قابل توجهی دارد که شهرداری برای رفع آن تدابیر ویژه تدارک دیده شده است.

حیدری ادامه داد: همان طور که رزمندگان با عزم و ایمان راسخ خود موفق به خلق حماسه‌هایی ارزشمند شدند اکنون نیز با عزمی راسخ برای همت به مردم آستین همت را بالا بزنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری بندر بوشهر تعامل بین دستگاهی را در اولویت های کاری خود قرار داده و در این زمینه با مجموعه سپاه استان نیز در تعامل کامل خواهد بود زیرا  این مهم به پیشبرد اهداف مدیریت شهری کمک شایانی می کند.

حیدری ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی احداث المان شهدا در ورودی بوشهر و نمازخانه در جوار گذر بلوار امام علی (ع) تا پیش از پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: در ارتباط با احداث ۵۰۰ واحد مسکونی کارکنان سپاه در بوشهر نیز شهرداری خود را موظف به تعامل و همکاری می داند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انتظار می‏‌رود شهرداری بندر بوشهر بتواند در تعامل دوسویه با مجموعه سپاه به کمک یکدیگر برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری تلاش کنند.

سردار علی رزمجو افزود: از شهرداری  بندر بوشهر انتظار است با توجه به سابقه درخشان بوشهر برای دو قرن مبارزه با استعمار نسبت به اجرای المان شهدای خلیج فارس در ورودی شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: احداث طاق ورودی شهر بوشهر به عنوان جایگزین طاق سابق میدان آزادی، نمازخانه و سقاخانه در جوار گذر بلوار امام علی (ع) از دیگر درخواست‎‌هایی است که انتظار می‌رود مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر  اظهار کرد: در ارتباط با تولید محتوای فرهنگی نیز معاونت فرهنگی سپاه آمادگی دارد تا همراهی لازم را با مجموعه سپاه داشته باشد.

رزمجو افزود: همچنین سپاه احداث ۵۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان خود را در برنامه دارد که انتظار است شهرداری برای صدور مجوزهای موردنیاز همکاری لازم را داشته باشد تا این پروژه مهم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

برچسب‌ها بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا شهرداری بوشهر آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا شهرداری بوشهر آلمان مجموعه سپاه بندر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود