Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:30:58 GMT

از عملکرد خود راضی بودم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۸۷۲۷

از عملکرد خود راضی بودم

زهرا شیدایی تکواندوکار تیم ملی بانوان کشورمان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات آزاد جهانی تکواندو بانوان ۲۰۲۱ عربستان اظهار کرد: سطح مسابقات آزاد جهانی بالا بود و من از عملکرد خود در این مسابقات راضی بودم و به قصد پیروزی و کسب مدال طلا در این رقابت‌ها حضور پیدا کردم.

او گفت: این مسابقات G۴ بود و برای نفر اول ۴۰ امتیاز المپیکی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح کیفی این مسابقات به دلیل حضور تکواندوکاران المپیکی بالا بود، اما خدا را شکر توانستم که عملکرد و بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارم. من اطلاعی از مشکلات پیش آمده برای سفر به مکه ندارم و کادر فنی در خصوص سفر به مکه و زیارت از خانه خدا گفت: که شرایط این کار مهیا نشده است.

بیشتر بخوانید

زهرا شیدایی مدال طلا را کسب کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو بانوان تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک