Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:05:02 GMT

ساخت نهر در خیابان ششم غربی آق تپه

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۸۷۴۶

ساخت نهر در خیابان ششم غربی آق تپه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مصطفی عابدی، سرپرست منطقه سه شهرداری کرج گفت: طی درخواست‌های مردمی به‌منظور هدایت و دفع آب‌های سطحی و کنترل روان آب‌ها، احداث نهر در خیابان ششم غربی آق تپه اجرا شد.

او افزود: این مهم به‌منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی در زمان بارش‌ها و جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست منطقه سه شهرداری کرج گفت: هدف از اجرای این طرح، هدایت و دفع آب‌های سطحی، کنترل روان آب‌ها و ارتقای سطح کیفی و ایمنی معابر شهر همچنین ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و جلب رضایت شهروندان است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت شهری نهر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه‌ای در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، دو کارگر جانشان را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ با بیان اینکه اشاره به فوت دو کارگر حین حادثه‌ای که پیش از ظهر امروز رخ داده است، اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاک‌برداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تأسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 748421

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳