Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان بابیان اینکه امسال  صادرات کالا از استان زنجان افزایش یافته است، گفت: برای صادرات به کشور‌های همسایه و آفریقایی برنامه ریزی شده است.

او با بیان اینکه محصولات مورد نیاز این کشور‌ها در استان زنجان تولید می‌شود، افزود: ارتباط تجاری خوبی با این کشور‌ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتاق بازرگانی زنجان بابیان اینکه در نقشه راه صادراتی استان زنجان برای صادرات به کشور‌های ارمنستان، پاکستان، هند، عمان، ویتنام، چین، ازبکستان، اندونزی، بنگلادش، روسیه و آفریقای جنوبی برنامه‌ریزی شده است، گفت: توجه به مقوله صادرات باعث افزایش تولید هم می‌شود.

یگانه فرد بابیان اینکه بیش از ۶۰ درصد سبد صادراتی استان زنجان را شمش روی تشکیل داده است، ادامه داد: عمده صادرات این استان به کشور ترکیه است.

او بر لزوم حمایت دولت از بخش خصوصی تأکید کرد و افزود: دولت باید زیر ساخت‌های لازم برای صادرات را فراهم کند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: بخش خصوصی در استان زنجان اقدامات خوبی در توسعه اشتغال و ارتقای اقتصاد این استان انجام داده است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی زنجان صادرات کالا اتاق بازرگانی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده