Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزارت بهداشت گفت: ممنوعیت ورود از ۶ کشور آفریقای جنوبی اعمال شده است و فرد مبتلا به امیکرون در بلژیک سفر به مصر داشته است و این نشان می‌دهد ویروس چرخش داشته است.

به گزارش قدس آنلاین، کمال حیدری،   معاون وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون صد و چهار میلیون و ۸۰۰ هزار دز  واکسن کرونا به هموطنان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آخرین وضعیت شهرها از لحاظ کرونایی افزود: در این سه روز اخیر وضعیت کشور به آرامش رسیده و بیشتر نقاط کشور شرایط آبی و زرد دارد. خوشبختانه با تزریق واکسن به آحاد جامعه، ایمنی پایه حاصل شد هرچند هنوز با ایمنی کامل فاصله داریم و  انتظار داریم پوشش واکسیناسیون بالاتر برود و برای قرمز نشدن دوباره شهرها به ایمنی سازی بیشتری نیاز است.

حیدری با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بر موفقیت یا عدم موفقیت وضع موجود بسیار تأثیرگذار است، گفت: وضع رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان نگران کننده است.

وی درباره رعایت نکات بهداشتی بیان کرد: نظارت بر ادارات به عهده مسئول اداره است و در کلانشهر تهران ظرفیت مترو و اتوبوس‌ها همین میزان است و تلاش کردیم که مترو خلوت تر شود اما زیر ساخت‌ها مهیا نیست و شرایطی مهیا شده است که دوز سوم برای افراد پرخطر تزریق شود.

 معاون وزارت بهداشت ادامه داد: تزریق دوز سوم ١٠ سال ١۰سال کاهش پیدا خواهد کرد و برنامه داریم فردا برای تزریق دوز سوم به ۵٠ ساله‌ها تصمیم گیری کنیم و سن تزریق دوز سوم کاهش پیدا کند و جزییات را به زودی اعلام خواهیم کرد.

حیدری بیان کرد: ما از روز شنبه با وزارت خارجه مکاتبه کردیم و تمهیدات بهداشتی را در مبادی ورودی کشور به ویژه فرودگاه امام خمینی (ره) تشدید کردیم و آزمایشگاه‌های ما هم برای شناسایی ویروس آماده شدند.

 معاون وزارت بهداشت اظهار کرد: ممنوعیت ورود از ۶ کشور آفریقای جنوبی اعمال شده است و فرد مبتلا به امیکرون در بلژیک سفر به مصر داشته است و این نشان می‌دهد ویروس چرخش داشته است.

حیدری بیان کرد: در جلسه شنبه ستاد کرونا تمهیدات و آماده باش برای مرزهای زمینی، هوایی و دریایی اعلام شد و اقدامات لازم صورت گرفته است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون وزارت بهداشت ویروس کرونا معاون وزارت بهداشت دوز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی