Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد با تصویب تشکیل کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه اردکان، امکان برگزاری کرسی‌های ترویجی و تخصصی در این دانشگاه فراهم شد.

«فاطمه بهجتی اردکانی» رئیس دانشگاه اردکان در نشستی که به همین منظور روز یکشنبه با حضور مجازی معاون حمایت و گفتمان سازی و رئیس کمیته دستگاهی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار شد، ضمن اشاره به جایگاه کرسی های آزاد اندیشی در رشد و توسعه علمی و پژوهشی، ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن برگزاری کرسی‌های ترویجی و تخصصی در دانشگاه اردکان، مسیر دست‌یابی دانشگاه به رسالت‌های اجتماعی تعریف شده، هموارتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شکل‌گیری کانون‌های تفکر در حوزه های آب، محیط زیست و سلامت اجتماعی و همچنین سوق دادن پایان نامه‌ها به موضوعات کاربردی در کنار ظرفیت‌های عظیم انسانی و خدادادی در سطح شهرستان را از جمله محورهایی عنوان کرد که می توان در نشست های کرسی های آزاداندیشی  به آنها پرداخت.

«علی اکبر مسگر» معاون حمایت و گفتمان سازی و رئیس کمیته دستگاهی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره هم با تشکر از اهتمام دانشگاه اردکان در تشکیل و راه اندازی کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره، اظهار کرد: مجموعه دانشگاه اردکان با بهره مندی از هیأت علمی توانمند و مجرب و زیرساخت های مناسب می تواند به خوبی در برگزاری کرسی های ترویجی و تخصصی در منطقه و حتی کشور بدرخشد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در ارکان کشور، آمادگی این هیأت را جهت حمایت از موضوعات جاری استان یزد و اردکان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اردکان، هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره تحت اشراف شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان اصلی‌ترین مرجع شناسایی، احراز و حمایت از نظریه پردازی و نوآوری در کشور فعالیت می‌کند.

در این نشست به صورت مجازی حکم حجت الاسلام «عبدالحسین خسروپناه» رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت رسمی به دکتر «فاطمه بهجتی اردکانی» رئیس دانشگاه اردکان به عنوان رئیس این هیأت در دانشگاه اردکان ابلاغ شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه اردکان کرسی های نظریه پردازی هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی دانشگاه اردکان کمیته دستگاهی نقد و مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »