Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تصادف دو خودروی سبک در محور دارخوین به شادگان و ۶ کشته و یک مصدوم این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید نادر نقیبی امروز دوشنبه(هشتم آذر ماه 1400) ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی تماس شهروندی با مرکز اورژانس ۱۱۵ آبادان، ساعت ۲۰:۲۶ روز یکشنبه هفتم آذر ماه جاری مبنی بر تصادف دو خودروی سواری پراید و پراید وانت، با هماهنگی مرکز پیام(دیسپچ) و پیگیری های مسوول هدایت عملیات بحران سریعا سه دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این حادثه در محور دارخوین به شادگان اتفاق افتاده بود، گفت: متاسفانه با اینکه طی مدت چهار دقیقه اولین آمبولانس در صحنه تصادف حاضر شد ولی از هفت حادثه دیده، ۶ نفر به دلیل شدت جراحت وارده در دم جان باخته بودند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: ۶ فوتی این حادثه شامل دو کودک چهار و ۶ ساله و چهار نفر با میانگین سنی بین ۲۸ تا ۴۱ ساله بودند و یک مصدوم پس از اقدام های درمانی توسط پرسنل اورژانس در صحنه برای ادامه درمان تکمیلی به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شد.

نقیبی در پایان بیان کرد: دلیل بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال پیگیری است./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تصادف دانشگاه علوم پزشکی تصادف علوم پزشکی درمان بیمارستان تصادف کشته و مصدوم اورژانس 115 آبادان شادگان دارخوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت