Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرهاد فرهودی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت : در سه ماه اخیر، تعداد ۶۸۵ مورد حوادث از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اعلام شده که از مجموع این آمار تعداد ۳۹۳ مورد مربوط به آتش‌سوزی و تعداد ۲۹۲ مورد مربوط به حوادث امداد نجات بوده است.

او استقرار حفاظتی خودرو‌های آتش نشانی به تعداد ۲۷ مورد در برنامه‌های ملی، مذهبی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را از اقدامات صورت گرفته سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه در سه ماه اخیر عنوان کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و نشر پیام‌های ایمنی جهت بهره‌برداری شهروندان و توزیع پوستر‌های ایمنی در سطح شهر ازجمله اقدامات صورت گرفته سازمان در سه ماه اخیر است.

او معرفی آتش‌نشانان نمونه، برگزاری دوره‌های آموزشی، شامل پیشگری از حریق و حوادث، کار در ارتفاع و عمق، آموزش ضمن خدمت پرسنل، گزارش‌نویسی، کار با جرثقیل و برگزاری ۵ دوره آموزش پرسنل جدید الورود را از دیگر اقدامات صورت گرفته سازمان آتش‌نشانی در سه ماه اخیر عنوان کرد.

فرهودی با بیان اینکه نیرو‌های جدید‌الورود از طریق آزمون وزارت کشور جذب شده‌اند، گفت: آموزش برون سازمانی ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و... به تعداد ۴۵۰ نفر با ارائه گواهی آموزشی و راه‌اندازی سیستم پاسخگویی هوشمند سامانه ۱۲۵ برنامه‌های دیگر سازمان در سه ماه اخیر بوده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی امداد و نجات سازمان آتش نشانی سه ماه اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل