Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، در حالی‌که مسی در مصاحبه هفته گذشته‌اش با روزنامه اسپانیایی مارکا گفته بود امسال توپ طلا به او نمی‌رسد، گمانه‌زنی همه رسانه‌ها به سرکردگی سایت‌ها و روزنامه‌های پرتغالی و فرانسوی این است که ستاره آرژانتینی توپ طلا را برده و امشب رسما این جایزه به او می‌رسد. 

ان بین، نخستین گزارشگر چینی که چند هفته پیش گفت مسی برنده توپ طلا شده، پریروز نوشت که خانواده مسی (پدر، مادر، برادران و برادرزاده او) پس از دریافت دعوتنامه فرانس‌فوتبال، امروز راهی پاریس خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمای آنها دیروز از روساریوی آرژانتین به مقصد پاریس بلند شده بود.

روزنامه فرانسوی اکیپ هم گزارش داده که ناصر الخلیفی استادیوم پارک دوپرنس را برای دوم دسامبر (۳ روز بعد از مراسم توپ طلا) رزرو کرده و قرار است یک مراسم باشکوه و بی‌سابقه در این روز با حضور پرشور هواداران برگزار کند. دلیل این مراسم هنوز معلوم نیست اما می‌شود حدس زد که به افتخار توپ طلای هفتم مسی خواهد بود.

این در حالی است که بسیاری از افراد فوتبالی و رسانه‌های مستقل از شایستگی لواندوفسکی برای این جایزه دم زده‌اند. معلوم نیست مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ چه کار دیگری برای کسب توپ طلا باید می‌کرد. سال گذشته هم که هیچ بازیکنی نزدیک به شایستگی‌های لوا وجود نداشت، فرانس‌فوتبال به‌دلیل کرونا مراسم توپ طلا را تعطیل کرد. در این رأی‌گیری خود مسی به دوستش نیمار، لواندوفسکی و همبازی‌اش امباپه رأی داد.

مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۱ بالاخره توانست با درخشش دی‌ماریا و امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان عجیب تیم ملی آرژانتین، نخستین جام ملی‌اش را به دست آورد و در کوپاآمریکا با پیروزی یک بر صفر برابر برزیل به قهرمانی دست یابد. او در نیم‌فصل دوم فصل گذشته عملکردی خیره‌کننده داشت و گل‌های زیادی زد اما در فصل جدید با انتقال از بارسا به پاریس درگیر طلسم گلزنی در لیگ فرانسه و مصدومیت‌هایی شد که عملکردش را تحت ‌تأثیر قرار داد. از نظر فردی هم آماری عالی در سال ۲۰۲۱ داشت که بیشتر گل‌ها و رکوردهایش به همان نیم‌فصل دوم فصل قبل و نیمه اول این سال میلادی مربوط می‌شود. براساس اخبار منتشرشده پیش از مراسم در رده‌بندی‌های غیررسمی توپ طلا پس از مسی و لواندوفسکی، بازیکنانی مثل کریم بنزما، جورجینیو و کانته در رده‌های بعدی قرار گرفتند و اثری از کریستیانو رونالدو بین نفرات برتر نبود.

آمار مسی در سال۲۰۲۱:

۴۱گل، ۱۴پاس گل، ۵۵گل + پاس گل. 

افتخارات تیمی:

کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) کوپاآمریکا.

جوایز فردی:

بهترین گلزن لالیگا، بهترین گلزن کوپاآمریکا، بهترین پاسور کوپاآمریکا، بهترین بازیکن کوپاآمریکا.

رکوردهایی که در سال ۲۰۲۱ ثبت کرد:

بیشترین گل زده توسط یک بازیکن آمریکای جنوبی در رده ملی (۸۰)، بیشترین گل برای یک باشگاه (۶۷۲)، نخستین بازیکنی که در لیگ در ۱۳فصل متوالی بالای ۲۰گل به‌ثمر رساند، بیشترین آقای گلی در میان ۵ لیگ معتبر اروپا (۸).

کد خبر 640056 برچسب‌ها لیونل مسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حواشی دنیای فوتبال
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند