Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران از رایزنی با سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت سهم ۵۰ درصدی حق بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی دهقان‌کیا  در ارتباط با بیمه تکمیلی بازنشستگان اظهار داشت: پس از امضای قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی با شرکت طرف قرارداد، فرایند ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ابتدای آذر ماه امسال قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان به امضا رسیده و بر اساس توافق صورت گرفته ماهیانه مبلغ ۹۱ هزار تومان به عنوان حق بیمه تکمیلی از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.

دهقان‌کیا در خصوص زمان کسر رقم اشاره شده از حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد: مبلغ ۹۱ هزار تومان همزمان با پرداخت حقوق آذرماه از بازنشستگان کسر می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که چه میزان از این رقم توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود، افزود: بر اساس اعلام مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی قرار بود در صورتی که حق بیمه تکمیلی ۶۵ هزار تومان محاسبه شود ۵۰ درصد از این رقم (۳۲ هزار تومان) توسط سازمان پرداخت شود اما حق بیمه تکمیلی به ۹۱ هزار تومان افزایش یافته است و احتمال دارد سازمان تأمین اجتماعی ۵۰ درصد از این رقم را پرداخت کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سهم حق بیمه تکمیلی سازمان تأمین اجتماعی مشخص خواهد شد گفت: رایزنی‌ها با مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و به زودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که سازمان تأمین اجتماعی ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی بازنشستگان یعنی مبلغ ۴۵,۵۰۰ تومان را بپردازد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران همچنین در پایان درباره آخرین وضعیت پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تهران تصریح کرد: امسال سهمیه ۴۵ هزار نفر برای بازنشستگان تهران در نظر گرفته شده بود که تا به امروز ۲۸ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند و در حال حاضر مبلغ هفت میلیون تومان به عنوان وام قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

منبع:مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی شهر تهران حق بیمه بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی حق بیمه تکمیلی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت.

وی افزود: یک بازنشستۀ دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیئت‌وزیران تصویب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است