Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه «صبح جمعه مینودری» با هدف امیدآفرینی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در خانواده‌ها روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

 رحیمی اضافه کرد:  این برنامه زنده تلویزیونی شامل بخش‌های مختلفی همچون: بخش «حرکت و برکت» معرفی آیین‌ها و رسوم‌های قدیمی قزوین، پخش نماهنگ با عنوان «نگارا» معرفی روستا‌های استان، بخش «دوربین مخفی»، بخش «خاطره بازی» مرور خاطرات قدیمی، بخش «جمعه گردی» همراهی با مردم در گردش‌های روز جمعه و بخش «حال خوش» انعکاس مهربانی و محبت مردم نسبت به یکدیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دیگر بخش این برنامه تلویزیونی بینندگان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را با توجه به موضوع برنامه به بخش فضای مجازی برنامه ارسال نمایند. پخش «وله‌های لبخند» القاء نشاط صبحگاهی مردم قزوین وحضور خواننده از دیگر بخش‌های این برنامه است که میتوان به آن اشاره کرد.

رحیمی اظهار داشت: «صبح جمعه مینودری» در بخشی با دعوت از هنرمندان قزوینی، هنر‌های بومی استان که تقریبا فراموش شده است همچون: هنر «چهل تکه دوزی» را به مخاطبان معرفی و آموزش می‌دهد.

برنامه تلویزیونی «صبح جمعه مینودری» به تهیه کنندگی عذرا مافی، کارگردانی اسد سرکانی، مجریگری محمد شهسواری، دستیار تهیه مرتضی آجور بندی و سعید صفری، نویسندگی لیلا روغنگیروعذرا مافی، و تدوینگرهومن خوش پیام به مدت ۶۰ دقیقه جمعه هرهفته ساعت ۱۰ صبح روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه قزوین جنگ شادی برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدی شامگاه سه‌شنبه در نخستین جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار در اراک، اظهار کرد: معلمان همواره در تمام عرصه‌ها به علم آموزی و پرورش نسل آتی جامعه می‌پردازند و این مهم جوهره معلمی است که همواره در جامعه جاری و ساری است.

وی از معلمان، اساتید و جامعه فرهنگی استان به‌عنوان الگوهای اخلاقی، ادبی، فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و گفت: انتظار است آثار وجودی رفتار و تعالیم معلمان به‌گونه‌ای باشد که انسان‌هایی پاک، درستکار، امانت‌دار، معتقد و با صداقت را برای آینده پرورش دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور تاکید کرد: پویایی، خلاقیت و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح معلمان است که باید مورد توجه ویژه فرهنگیان قرار گیرد.

عبدی تاکید کرد: نیروی انسانی تربیت شده به دست معلمان، علاوه بر تداوم و استمرار انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را توسط این دانش‌آموزان رقم می‌زند.

وی گفت: امید است تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت کشور بتوانند در تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی موفق عمل کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به نقش مهم معلمی گفت: در مساله سوادآموزی باید تکلیف محوری عمل کرد و این یعنی همه آحاد جامعه باید برای سوادآموزی تلاش کنند چراکه سوادآموزی دیگر تنها آموزش خواندن و نوشتن نیست.

معاون وزیر آموزش و پرورش، شغل معلمی را یک مسیر انسان سازی عنوان کرد و گفت: امید است دانش معلمان همواره به روز باشد و این قشر زحمتکش هوشمندانه تصمیم گیری کنند و با بصیرت عمل کنند.


جمله کلیدی "ما همه زیر بار منت معلمان هستیم" در جامعه تجلی یابد

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در نخستین جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار استان مرکزی، بیان کرد: درخت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا روز به روز تنومندتر می‌شود و امید است بتوانیم قدردان این خون‌های پاک باشیم.

حسین مولوی افزود: چنانچه این جمله کلیدی "ما همه زیر بار منت معلمان هستیم" در جامعه توسعه و تجلی یابد، هیچ مدیری پشت میز نمی‌نشیند و همواره آماده خدمت است.

وی افزود: طرح تجلیل از معلمان ماندگار اقدام ویژه ای است که از بهمن ماه پارسال در استان کلید خورد و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از طریق لینک، معلمان ماندگار خود را معرفی کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی در این استان گفت: معلمان ماندگار هر ساله با معرفی به این دبیرخانه معرفی و تجلیل خواهند شد.

مولوی برگزاری نخستین جشنواره عکس صمصامی و استقبال خوب استان‌ها اشاره کرد و گفت: ۹۴۶ نفر در دو بخش فرهنگی و دانش آموزی از ۲۴ استان کشور در این جشنواره با موضوع معنویت و شادی شرکت کردند.
در این مراسم از معلمان ماندگار، معلمان نمونه در عرصه‌های مختلف قرآنی، ورزشی و علمی تقدیر و تشکر شد، همچنین از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی عکس صمصامی نیز با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد

کد خبر 6099902

دیگر خبرها

  • تدارک شبکه‌های تلویزیونی در دهه کرامت
  • آخر هفته‌ای با رنگ تنوع،نشاط و تخفیف در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع طی دهه کرامت در قزوین
  • حرکت کاروان‌های شادی در دهه کرامت در تیران
  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود