Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@23:46:59 GMT

دستگیری آدمخوار واقعی در روسیه + عکس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۹۷۸۱

دستگیری آدمخوار واقعی در روسیه + عکس

صراط:

پلیس روسیه آدم خواری را که با جسد بدون سر در حال رانندگی در خیابان بود شناسایی و بازداشت کرد. متهم ۲۳ ساله پس از دستگیری به قتل و خوردن قربانیان خود اعتراف کرده و از طعم بد یکی از قربانیانش به پلیس شکایت داشته است!

به گزارش رکنا، متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که کنجکاو به چشیدن طعم گوشت انسان بوده به همین خاطر به آدم خواری روی آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارش پلیس روسیه حاکی از آن است که جسد متعلق به تاجر ۵۰ ساله‌ای بوده که قاتل پس از درگیری با وی او را کشته و در کنارش یک بیل و طناب به همراه گونی پیدا شده که به نظر می‌رسد قاتل قصد داشته تا جسد را در جنگل دفن کند.

سخنگوی پلیس در جریان این پرونده اظهار داشت که قاتل روانی اعتراف کرده که گوشت قربانیانش را اغلب پس از سرخ کردن در کره می‌خورده است اگرچه برخی از قربانیان گوشت‌های خوشمزه‌ای نداشتند.

گفتنی است که متهم هنگام دستگیری ناراحت نبوده و حتی با دستانش علامت پیروزی را نشان می‌داد. در حال حاضر رسیدگی به پرونده آغاز شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: روسیه آدمخوار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک

پلیس فرانسه از دستگیری یک نوجوان به خاطر اقدام علنی برای ساخت کمربند انتحاری در المپیک خبر داد.

به گزارش فارس؛ پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان ۱۶ ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که پس از اعلام علنی این نوجوان در شبکه‌های اجتماعی برای ساخت کمربند انفجاری را دستگیر کرده است. به گزارش BFMTV، این نوجوان روز سه‌شنبه در پی پست‌های ادعایی در تلگرام در منزل پدر و مادرش دستگیر شد. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام کرد که در جریان بازرسی از محل سکونت این نوجوان در جنوب شرقی فرانسه، اسناد دست نویسی کشف شد که در آن او از داعش حمایت می‌کرد. 

این سخنگو خاطرنشان کرد که تحقیقات برای تعیین اینکه آیا او واقعاً قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشته یا خیر ادامه دارد.

به گزارش رویترز، دولت فرانسه همچنین از ۴۵ کشور خارجی برای استقرار چندین هزار نیروی نظامی، پلیس و غیرنظامی اضافی برای تضمین امنیت بازی‌ها درخواست کمک کرده است. اوایل این ماه مکرون رئیس‌جمهور فرانسه ابراز اطمینان کرد که مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود، طبق برنامه پیش خواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که فرانسه برنامه‌های اضطراری، از جمله پشتیبان‌ها و گزینه‌های جایگزین هم دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل