Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس از صدور ۳۱۸ سند مالکیت کاداستری مربوط به نیروی انتظامی فارس از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری  ۳۱۸ فقره سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی نیروی انتظامی فارس در قالب ۵۶۸ هزار و ۵۳۹ متر مربع برگ صادرشده است. سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس در گفتگو با میزان گفت: صدور اسناد مالکیت املاک و اراضی نیروی انتظامی بر اساس تکالیف مندرج در قانون جامع حد نگار صورت پذیرفته است و بر همین اساس ادارات ثبتی استان فارس آمادگی دارند با راهکار‌های قانونی مشکلات ثبتی سایر دستگاه‌های دولتی را برطرف کنند و طی این مسیر بدون همگامی و همراهی دیگر ادارات و ارائه نقشه‌های منطبق با استاندارد‌های کاداستر و دیگر مستندات لازم، امکان پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس با بیان اینکه  از ابتدای سال جاری و پیرو دستورالعمل‌های سازمانی در اجرای بهینه سند تحول قضایی تلاش ما بر این بوده که با سرعت بخشی و تسهیل در فرایند مستندسازی مالکیت‌های دولت نقش خود را در این مسیر به نحو احسن ایفا  کنیم اظهار داشت: در این بازه زمانی ۳۱۸ فقره سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی نیروی انتظامی فارس در قالب ۵۶۸ هزار و ۵۳۹ متر مربع صادر شده است.      بیشتر بخوانید:     تسریع در روند برون سپاری نقشه برداری استان تهران انتهای پیام/   برچسب ها: فارس کاداستر مالکیت نیروی انتطامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فارس کاداستر مالکیت نیروی انتطامی نیروی انتظامی استان فارس سند مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد