Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان لبنان بیان کرد تحت تاثیر جو ایرانی‌ها و خوشحالی اسکوچیچ قرار گرفتیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان معتقد است در دیدار برابر تیم کشورمان، هم‌تیمی‌هایش تحت تأثیر جو ایرانی‌ها و به ویژه حرکات اسکوچیچ قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، حسن معتوق در گفتگو با پایگاه الاخبار لبنان در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران که با برتری 2 بر یک کشورمان خاتمه یافت، گفت:

بعضی‌ها می‌گویند هاسیک سرمربی ما در این بازی اشتباه کرد، اما به اعتقاد من او اشتباهی در این مسابقه نداشت و اشتباهی ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی تمرکز خودمان را از دست دادیم، البته اگر پیروز از زمین بیرون می‌آمدیم کسی از اشتباهات‌مان صحبت نمی‎کرد.

وی ادامه داد:

برابر ایران هجومی بازی نکردیم و به دنبال حفظ برتری یک گُله بودیم اما تمرکز خودمان را در 5 دقیقه پایانی از دست دادیم. شاید اگر ربیع عطایا وارد میدان می‎شد یا از یک بازیکن مرکزی استفاده می‎‌کردیم نتیجه متفاوت بود. این جزئیات ممکن است درست باشد یا غلط. تحت تأثیر جوی قرار گرفتیم که ایرانی‎ها ایجاد کردند و خصوصا کاری که مربی آنها بعد از زدن گل اول انجام داد (خوشحالی اسکوچیچ بعد از گل اول ایران). شاید این مسئله باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم البته به نظر من نباید مربی را سرزنش کنیم.

کاپیتان لبنان در مورد تیم ملی امارات گفت:

نمی‎توانم پنهان کنم که بیشتر از هر مسابقه دیگری از شکست برابر امارات ناراحت شدم، چرا که هیچ‎گاه تاکنون امارات را به این بدی ندیده بودیم و این بدترین تیم ملی اماراتی است که با آن روبه‌رو شده‎ایم اما سه امتیاز را واگذار کردیم، در حالی که فوتبال زیبایی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم که تبدیل به گل نشد و پنالتی مشکوکی که علیه ما اعلام شد تا سه امتیاز دزدیده شود.

معتوق با اشاره به عملکرد تیم ملی لبنان در این دوره اظهار داشت:

این نسل طلایی فوتبال لبنان است و رسیدن همزمان به مرحله نهایی جام ملت‎های 2019 و دور نهایی مرحله انتخابی جام جهانی برای لبنان بی‌سابقه بوده است. این نتیجه ترکیبی از جوانی و تجربه در کنار هم است. دلیل اصلی آن تلاش بازیکنان توانمند و کادر فنی شایسته است که این شرایط را ایجاد کرده‌اند و همه به این تیم افتخار می‎کنند. در گروه ما رقابت اصلی بین امارات، سوریه، عراق و لبنان است. جایگاه ایران و کره‌جنوبی متفاوت است و ما این مسئله را به خوبی می‎دانیم.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان از دست دادن دو موقعیت گلزنی پیاپی توسط نیمار و لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سن اتین / فیلم انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی: این عدالت نیست؛ سکوت تا کِی؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایرانی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز ( جمعه ۷ اردیبهشت) در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس در اراک به مصاف تیم آلومینیوم می‌رود و تیم سپاهان هم میهمان تیم آبی پوشان جنوب است. 

آلومینیوم اراک - پرسپولیس/ روز جمعه ساعت ۱۸:۱۵ 

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در سال جدید رنگ برد را ندیده و آخرین برد این تیم به اسفندماه سال گذشته برابر تیم نساجی برمی گردد. 

شاگردان مجتبی حسینی ۲ بازی اخیر خود در لیگ برتر را شکست خوردند و گلی هم به ثمر نرساندند. آنها می‌خواهند از میزبانی خود استفاده کنند و با برد برابر تیم پرسپولیس نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند. 

در آن طرف، تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت اوسمار شرایط خوبی در لیگ برتر فوتبال دارد و در ۱۰ بازی اخیر خود ۸ برد کسب کرده و تنها باخت این تیم برابر تیم آلومینیوم اراک بوده است. 

سرخپوشان پایتخت در غیاب علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش خود  در چند بازی گلی دریافت نکردند و امیر رضا رفیعی به خوبی توانسته از دروازه تیمش محافظت کرده و در ۴ بازی کلین شیت کند. 

شاگردان اوسمار می‌خواهند تیم آلومینیوم را در اراک شکست بدهند تا انتقام باخت برابر این تیم را بگیرند و به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند. 

سرخپوشان پایتخت در ۴ بازی خود در اراک، ۳ بار شکست خورده و یک بار برابر تیم آلومینیوم پیروز شده است. آنها در این ۴ بازی فقط ۲ بار موفق به گل زدن به حریف اراکی خود شدند. 

همچنین این ۲ تیم یک بار در جام حذفی با یکدیگر بازی کردند که باز هم آلومینیوم در این دیدار برنده شده است.

تیم آلومینیوم اراک در مرحله قبلی جام حذفی توانست با یک گل تیم نساجی را از گردونه این رقابت‌ها حذف کند و تیم پرسپولیس هم با ۳ گل از سد تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران عبور کرد.

مس کرمان- چادرملو اردکان/ روز جمعه ساعت ۱۷:۴۵

تیم‌های لیگ یکی مس کرمان و چادر ملو اردکان در حالی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و تیم چادر ملو هم با ۵۷ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوم به دنبال صعود به لیگ برتر است.

تیم مس کرمان توانست با غلبه بر تیم سپنتا تربت حیدریه به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یابد و تیم چادر ملو هم دست به کار بزرگی زد و توانست تیم لیگ برتری فولاد خوزستان را شکست بدهد و به این مرحله صعود کند.

به هر حال باید دید کدامیک از تیم‌های لیگ یکی می‌توانند به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند.

فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان/ روز جمعه ساعت ۱۸

تیم دسته اولی فجر شهید سپاسی میزبان تیم گل گهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این تیم شیرازی می‌خواهد با حمایت هواداران خود برابر حریف سیرجانی خود پیروز شود و شگفتی خلق کند.  

تیم فجر شهید سپاسی با ۵۵ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد و این تیم می‌خواهد به لیگ برتر برگردد.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان در لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی نگرفته است، به همین علت می‌خواهد در جام حذفی جبران مافات کند. شاگردان اوزنیدویس به خوبی می‌دانند که نباید حریف دسته اولی خود را دستکم بگیرند چرا که جام حذفی جام شگفتی‌ها است و این امکان وجود دارد که در شیراز غافلگیر شوند و وداع تلخی با این رقابت‌ها داشته باشند.

تیم فجر شهید سپاسی با عبور از سد تیم نیروی زمینی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت و تیم گل گهر هم با برتری برابر تیم نیکا پارس چالوس به این مرحله صعود کرد.

هوادار تهران- مس سونگون/ روز جمعه ساعت ۱۸:۱۵

تیم فوتبال هوادار تهران با هدایت مسعود شجاعی نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفته است. این تیم می‌خواهد در جام حذفی هم روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.

به نظر می‌رسد که شاگردان مسعود شجاعی  بازی راحتی برابر تیم مس سونگون داشته باشند، اما آنها به خوبی می‌دانند که نباید حریف دسته اولی خود را دستکم بگیرند تا دچار شگفتی نشوند.

در آن طرف، تیم مس سونگون ورزقان  در ۸ بازی اخیر خود شکست نخورده و با ۴۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد. این تیم می‌خواهد  با بردن تیم هوادار در جام حذفی شگفتی خلق کند.

علی اصغر کلانتری به عنوان سرمربی و یونس باهنر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون مشغول به فعالیت هستند.

تیم هوادار با برد برابر تیم استقلال خوزستان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد و تیم مس سونگون هم توانست تیم دسته دومی شناور سازی قشم را شکست بدهد و به این مرحله راه یابد.

ملوان- سایپا/ روز جمعه ۱۸:۳۰

تیم ملوان  وضعیت خوبی در لیگ برتر فوتبال دارد و این تیم شمالی برای کسب سهمیه آسیایی با رقبای خود می‌جنگد.  

البته شاگردان مهدی تارتار در بازی برابر تیم‌های پرسپولیس و سپاهان موفق نبودند تا بتوانند به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کنند. آنها می‌خواهند با حمایت هواداران خود از سد نارنجی پوشان سایپا عبور کرده تا به جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی صعود کنند.

در آن طرف، تیم سایپا با ۴۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به فاصله امتیازی زیادش با تیم‌های بالای جدول به نظر نمی‌رسد که بتواند امسال به لیگ برتر صعود کند.

 تیم ملوان در انزلی توانست با یک گل برابر شهر راز شیراز برنده شود و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند و از آن طرف، تیم سایپا هم با همین نتیجه مقابل پارس جنوبی پیروز شد و به این مرحله راه یافت.

تراکتور- ذوب آهن/ روز جمعه ساعت ۱۸:۳۰

تیم فوتبال تراکتور در حالی به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود که در سال جدید بردی کسب نکرده است. سرخپوشان ۲ تساوی و ۲ شکست در فروردین ماه کسب کردند و آنها وضعیت مناسبی ندارند.

تیم تراکتور چند روز پیش در لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم ذوب آهن رفت که در آن دیدار شکست سنگینی را متحمل شد و بعد از آن پاکو خمز از این تیم تبریزی جدا شد و مدیران باشگاه به دنبال دریافت مجوز مربیگری یحیی گل محمدی هستند تا او هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

البته حمید مطهری دستیار سابق قلعه نویی سرمربی تیم ملی روز چهارشنبه به کادر فنی تراکتور اضافه شد و هدایت سرخپوشان تبریزی را برای  بازی با تیم ذوب آهن برعهده گرفت تا مدیران باشگاه تراکتور بتوانند جواز حضور گل محمدی را روی نیمکت فنی تیمشان بگیرند.

سرخپوشان تبریزی قصد دارند که با برد برابر تیم ذوب آهن انتقام شکست سنگین از حریف اصفهانی خود را بگیرند و به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند.

در آن طرف، تیم ذوب آهن بعد از برد برابر تیم تراکتور از شرایط بحرانی خارج شد و  در ۳ بازی خود ۶ امتیاز گرفت تا وضعیتش در جدول رده بندی بهتر شود.

تیم ذوب آهن با هدایت محمد رببعی نتایج خوبی برابر تراکتور گرفته و در ۴ تقابل مقابل حریف تبریزی پیروز بوده است. البته در آمار کلی سرخپوشان تبریزی در ۴۱ بازی برابر ذوبی ها، ۱۵ برد و ۱۳ شکست داشته اند.

همچنین تراکتوری‌ها در تنها بازی خود در جام حذفی برابر تیم ذوب آهن در وقت‌های اضافه پیروز شدند و به مرحله فینال راه پیدا کردند.

تیم تراکتور در مرحله قبلی جام حذفی فوتبال  با نتیجه انضباطی ۳ بر صفر مقابل چوکا تالش پیروز شد و در آن طرف، تیم ذوب آهن با همین نتیجه از سد  آکادمی کیا تهران عبور کرد.

استقلال ملاثانی- سپاهان/ روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پذیرای تیم سپاهان در ورزشگاه فولاد آره نا است.

تیم استقلال ملاثانی در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد و سیاوش اکبرپور بازیکن سابق استقلال تهران هدایت این تیم خوزستانی را برعهده دارد. این تیم از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده است. همچنین علی حمودی، محمد اهل شاخه، احمد الجبوری و احسان علوان زاده از بازیکنان شناخته شده این تیم هستند که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند.

شاگردان سیاوش اکبر پور می‌خواهند از میزبانی خود استفاده کنند و با بردن سپاهان شگفتی خلق کنند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

در آن طرف، تیم سپاهان در ۲ بازی اخیر خود برابر تیم‌های ذوب آهن و ملوان پیروز شده و رتبه خود را در جایگاه سوم جدول رده بندی تثبیت کرد.

طلایی پوشان اصفهانی با قرعه مناسبی در جام حذفی روبرو شدند و آنها می‌خواهند با برد برابر استقلال ملاثانی به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند.

تیم استقلال ملاثانی در مرحله قبلی جام حذفی توانست در ضربات پنالتی برابر تیم صنعت نفت آبادان پیروز شود و تیم سپاهان هم با ۳ گل مقابل شمس آذر به برتری دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • رئیسی: در۲۰ کشور پروژه های بزرگ برق _آبی را اجرایی می‌کنیم | رئیس جمهور سریلانکا: از شما یاد گرفتیم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!