Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با حضور رییس جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دوران متفاوتی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش برنا، مازیار ناظمی در دیدار با رئیس جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ضمن تبریک انتخاب وی گفت: امیدوارم در دوره جدید این دو نهاد ملی برای خدمت به مردم و کشور موثرتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان برخی کاستی‌های گذشته به توضیح فرصت‌های پیش‌رو پرداخت و اظهار داشت: معتقدم با حضور جنابعالی، مخاطبان وسیع این دو نهاد شرایط بهتر و متفاوت تری را شاهد خواهند بود و اعلام می‌کنم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آماده همکاری و همراهی کامل با دکتر صوفی و تیم همراه مدیریتی ایشان است و از جنابعالی دعوت میکنم فرصتی را برای دیدار با خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی به ما اختصاص دهید.

دکتر صوفی ریاست جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور با تشکر از حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و همراهان وی گفت: معتقدم فرصت خدمت و کار بایستی برای همه فراهم شود ولی اعتقادی به کارهای موازی و مسئولیت‌های متقاطع ندارم.

رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: برنامه من با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور آقای ناظمی،  هم افزایی است و بزودی دیداری از مجموعه این فدراسیون و ورزشکاران و مربیان آنجا خواهم داشت.

در این دیدار مهران همتیان نایب رییس فدراسیون با تبریک حضور دکتر صوفی در مسئولیت جدید گفت: فرصت های ارزشمندی برای همکاری دو بخش خصوصا در موضوع آموزش وجود دارد و ما هم معتقدیم بایستی مطابق اساسنامه‌های هر دو بخش عمل شود تا هم پوشانی و موازی کاری نباشد.

بیژن خراسانی کارشناس خبره فدراسیون نیز با ابراز خوشوقتی از حضور چهره خوشنامی مانند دکتر صوفی در راس این کانون گفت: ایران دارای فرصت‌های بزرگ گردشگری است و فرصت‌های خوبی برای توسعه آن وجود دارد.

وی ادامه داد: مجموعه فدراسیون آمادگی دارد در مباحث مهم ایمنی و افزایش مهارت های رانندگی و مباحث مرتبط آن همراه و کمک کانون باشد و برنامه های مشترک خوبی را می توان برگزار کرد.

در این جلسه درباره پلاک تاریخی و موارد مربوط به آن نیز مواردی مطرح شد که مطالب بیشتر به دیدارهای آینده و حضور دیگر اعضای مرتبط موکول شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رئیس فدراسیون ایران گردشگری مازیار ناظمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل جواب رئیس بایرن را داد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود. در رابطه با دوران او در این باشگاه نظرات متفاوتی وجود دارد اما قطعا یکی از جالب‌ترین‌ها از سوی رئیس باشگاه مونیخی است.

اولی هوینس درباره رابطه‌اش با توخل می‌گوید: «توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.»

با این حال، هوینس می‌گوید: «او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

امروز و قبل از شروع بازی بایرن با فرانکفورت، توخل پاسخ این اظهارنظر رئیس را داد و گفت: «این خیلی دور از واقعیت است و من حتی نمی دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر من چیزی را در 15 سال گذشته ثابت کرده باشم، این است که بازیکنان آکادمی اگر خوب کار کنند، همیشه جایگاهی ویژه در کنار من دارند. من به سختی می توانم حرف های اولی هوینس را درک کنم.»

دیگر خبرها

  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک