Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ارتین کمالی، مدیرکل پزشکی قانونی همدان افزود: رعایت نکردن اصول ایمنی در نصب دودکش سبب جریان یافتن گاز مونوکسید کربن در داخل منزل مسکونی و مسمومیت این زن و شوهر شده است.

به گفته وی، با وجود تاکید فراوان کارشناسان به دقت نظر لازم در نصب و راه اندازی لوازم گرمایشی و رعایت استاندارد‌های لازم در استفاده از این لوازم، اما همچنان بی توجهی به این توصیه‌ها قربانی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی همدان اضافه کرد: یک زن و سه مرد طی ۶ ماه نخست امسال به دلیل مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند این درحالی است که آمار مرگ ناشی از مسمومیت با گاز در مدت مشابه سال قبل یک نفر بوده است.

کمالی بیان کرد: همچنین ۲۳ نفر شامل هشت زن و ۱۵ مرد سال گذشته بر اثر مسمومیت با گاز جان خود را از دست دادند که نسبت به سال ۹۸ حدود ۴۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی گازگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ