Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علی مسیمر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بضاعت مردم کردستان به دلیل محدودیت های اقتصادی، در مقایسه با دیگر نقاط کمتر است اظهار داشت: با این حال مردم استان در مقابله با کرونا خوش درخشیدند و اگر کمکهای مردمی نبود آسیبهای کرونا بیشتر می شد.

وی افزود: خیرین سلامت افزون بر ۱۹۰ میلیارد ریال به بخش های مختلف کمک کرده اند که شامل تجهیزات،  اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی است علاوه بر این، خیرین کردستانی در ساخت پروژه های بهداشتی و درمانی هم پشتیبان درمان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان  گفت: در بحران کرونا خلایی برای بیماران نیازمند به دریافت خدمات مطلوب ایجاد شد و خیرین با تامین دستگاه های اکسیژن ساز توانستند به نیاز وسیع بیمارستان ها به این تجهیزات پاسخگو باشند.

مسیمر افزود: خیرین در چهار شهرستان استان، بخش های تنفسی و یا کمک تنفسی را ساخته و یا در حال ساخت دارند که این بخش در مریوان با صرف ۲۰ میلیارد ریال کمک خیرین در آستانه بهره برداری است.

وی اضافه کرد: ساختمان پایگاه فوریت های پزشکی زرینه یکی از این طرح ها است که در مدت کوتاهی از زمان عقد تفاهمنامه به مرحله بتن ریزی سقف رسیده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: با همکاری دکتر محمدصادق علیائی، یک نیکوکار حوزه سلامت،  ساختمان پایگاه فوریت های پزشکی و اورژانس شهر زرینه از توابع شهرستان دیواندره در قالب تفاهمنامه مبادله شده در حال تکمیل است.

وی اضافه کرد: به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی منطقه، عملیات ساختمانی این پایگاه تا ثبات شرایط آب و هوایی متوقف شده است.

مسیمر ادامه داد: با بهبود شرایط آب و هوایی عملیات ساختمانی پروژه آغاز خواهد شد و پیش بینی می‌شود ساختمان پایگاه فوریت های پزشکی زرینه دیواندره بزودی به بهره برداری برسد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان تاکید کرد: محور مواصلاتی شهر زرینه در دیواندره یکی از نقاط حادثه خیز این منطقه در کردستان محسوب می شود و ایجاد پایگاه فوریت های پزشکی و اورژانس در این منطقه می تواند به کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده ای کمک شایانی کند.

مسیمر اظهار داشت: این مرکز در متراژ ۱۱۵ متر با همت نیکوکار حوزه سلامت، در حال تکمیل است.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستا زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج ویروس کرونا کردستان سنندج بهداشت و سلامت پایگاه فوریت های پزشکی خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری