Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:29:27 GMT

دلیل قرار نگرفتن محمد محبی در لیست سانتاکلارا

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۰۲۹۱

دلیل قرار نگرفتن محمد محبی در لیست سانتاکلارا

محمد محبی برای سومین هفته متوالی در لیست سانتاکلارا قرار نگرفته و در بازی امشب تیمش با استوریل در هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال هم غایب خواهد بود. 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی در برابر پورتو در جام حذفی که با برتری 3-1 سانتاکلارا همراه بود تصور می شد محمد محبی شانس بیشتری برای بازی در ترکیب این تیم پیدا کند اما در سه هفته اخیر حتی فرصت حضور درلیست تیم را پیدا نکرده است که این به خاطر مصدومیت او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی جدید سانتاکلارا برای جلوگیری از تشدید مصدومیت محمد محبی از وی خواسته برای این بازی هم استراحت کند و از هفته سیزدهم با تلاش جدی تری در تمرینات برای راهیابی به ترکیب ثابت حاضرشود. 

 

محمد محبی در بازی سانتاکلارا – پورتو در جام حذفی یکی از بازیکنان خوب تیمش بود و در گل های به ثمر رسیده تیمش نقش داشت اما بعد از این بازی در تمرینات تیم دچار مصدومیت جزیی شد و برای همین در سه هفته اخیر در لیست تیمش قرار نگرفته است. 

 

سانتا کلارا هم اکنون با 6 امتیاز از 11 بازی در قعر جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال قرار دارد و کارش برای رهایی از قعر جدول و در نهایت ماندن در جمع تیم های لیگ برتری سخت است. هر چند این تیم به اندازه کافی برای تغییر فرصت دارد.

سانتاکلارا محمد محبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سانتاکلارا محمد محبی محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای پیش رو ندارد.

به گزارش ایسنا، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم