Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان زرند گفت: در صورت کم کاری آتش‌نشانی و کمبود امکانات و تجهیزات در حادثه آتش سوزی کارگاه قالیبافی، ارتکاب جرم از باب ترک فعل مورد بررسی قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرند ، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل بلوچ‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند صبح امروز در حاشیه بازدید از محل آتش سوزی روز گذشته در شهر زرند اظهار داشت: عصر روز گذشته هفتم آذرماه حریق یک باب مغازه به مرکز پیام آتش‌نشانی زرند اطلاع داده شده و پس از آن آتش‌نشانان به محل حادثه مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌های نیرو‌های امدادی و پزشکی متاسفانه در این آتش سوزی دو نفر از ساکنان طبقه بالای این کارگاه فوت کرده و سه نفر با سوختگی بالای 50 درصد به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، تصریح کرد: علت دقیق آتش سوزی هنوز مشخص نشده و در دست بررسی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با توجه به گزارشات مردمی حاضر در صحنه، بحث کم کاری آتش نشانی و کمبود امکانات و تجهیزات نیز مطرح است که این موضوع نیز در دست بررسی است.

اعلام هشدار آتش‌سوزی عرصه‌های جنگلی در استان گلستان/آماده‌باش نیروها برای مقابله با حریقجزئیات حریق در خانه پدری پرویز مشکاتیان؛ آتش‌سوزی عمدی بوده استاستقرار تیم عملیات اطفای حریق هوایی وزارت دفاع در گچساران

 

وی با بیان اینکه در صورت تائید این موارد و ارتکاب جرم، موضوع از باب ترک فعل مورد بررسی دادستانی زرند قرار خواهد گرفت هشدار داد: کارگاه‌های پته و قالی‌بافی نباید در سطح شهر و مناطق مسکونی باشند و این کارگاه‌ها باید در حاشیه شهر ساماندهی شود.

به گزارش تسنیم، حادثه آتش سوزی روز گذشته یک منزل و انبار فرش در خیابان اسدآبادی شهر زرند دو کشته و سه مصدوم به جای گذاشت که این حادثه که عصر روز گذشته آغاز و پس از ساعت‌ها تلاش مردم و آتشنشان تا شب مهار شد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی استان کرمان آتش نشانی استان کرمان روز گذشته آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

به گزارش ایرنا، محمد طالبی چاری روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز(سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموزان آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از وقوع این سانحه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده ای با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی قرار وثیقه صادر شد، بیان داشت: فرد ضارب به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی